tirdzniecība

Random entry RSS

  • Posted in:

    COVID-19 uz visiem laikiem ir mainījis B2B pārdošanu

    COVID-19 pandēmija ir uz visiem laikiem mainījusi B2B (business-to-business) modeli un likusi pārdevējiem masveidā pāriet uz digitālo formātu. Tas, kas sākās kā reakcija uz krīzi, tagad ir kļuvis par jauno “normālo” un lielā mērā ietekmē arī to, kā nākotnē tiks veikti darījumi. B2B, kas koncentrējas uz pakalpojumiem, produktiem un izejvielām, kas citiem uzņēmumiem nepieciešami savas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk