tendences

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kā izskatīsies reklāmu pasaule “metaversā”?

    Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izmantot ietekmētāju mārketingu, lai izceltos konkurentu vidū?

    Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Saturs, personība un klientu iesaistīšana – kādas būs efektīvākās mārketinga stratēģijas šogad?

    2022. gads ir iesācies strauji un tas ir lielisks brīdis, lai izvirzītu jaunus mērķus un sāktu īstenot savus mārketinga plānus. Liela daļa mārketingu ekspertu uzskata, ka šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu, kas palika populārāki tieši pandēmijas laikā. Lūk, mārketinga idejas uzņēmumiem: Sāciet justies ērti […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketings 2022. gadā. Kam pievērsīs uzmanību klienti?

    2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā. Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Padomi uzņēmuma mārketingam vietnē “Instagram”

    Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga un PR konsultācijas pie atzītiem ekspertiem kļūst dārgākas

    Vairums uzņēmumu apzinās, ka efektīvs mārketings sākas ar pārdomātu mārketinga stratēģiju, kas palīdz definēt skaidrus, reālistiskus un izmērāmus mārketinga mērķus. Taču, lai izveidotu visaptverošu kampaņu un rastu atbildes uz daudziem citiem aktuāliem jautājumiem saistībā ar mārketingu, reklāmu un PR, nereti vien uzņēmumi vēršas pie atzītiem mārketinga ekspertiem, tostarp pie klientu atzinības izpelnījušās Alberta Uzņēmumu grupas. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Populārākie veidi, kā iesaistīt klientus SMS mārketingā

    Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko 2022. gads nesīs digitālajam mārketingam?

    Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā

    Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]

    Lasīt tālāk