tendence

Random entry RSS

  • Posted in:

    Android reklāma iegūst 2015. gada skatītākā reklāmas video titulu

    Tuvojoties gada beigām, mārketinga un reklāmas nozaru portāls Adweek sadarbībā ar videoreklāmas platformu Unruly apkopoja 2015. gada skatītākos reklāmas video, kas guvuši vislielāko popularitāti internetā. Šis gads pārsteidza ar rekordlielu skatījumu skaitu, kas uzstādīja jaunu rekordu. Lai veiktu eksperimentu, eksperti atlasīja 1300 populārākos interneta video un apkopoja datus par to, cik reizes katra reklāma tika “nošērota”. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Starbucks – kafijas kulta virzītājspēks

    Jau vairāku gadu garumā pasauli ir pārņēmis kafijas kults, kas izcēlis šo dzērienu un idealizējis to, padarot par pilsētnieku ikdienas gaitu neatņemamu sastāvdaļu. Gaumīgās papīra krūzītes kalpo par nozīmīgu mārketinga instrumentu kafijotavu popularizēšanā, jo ik dienas tās var sastapt uz ielas, sabiedriskajās iestādēs un transporta līdzekļos. Lai ieinteresētu garamgājējus un pievērstu to uzmanību straujajā ikdienas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai tendences var ietekmēt identitāti?

    Zināms, ka mūsdienu globalizācijas laikmetā ātri izplatās ne tikai informācija, bet arī tendences, kas atspoguļojas visdažādākajās jomās, piemēram, mākslā, mūzikā, arhitektūrā, dizainā, bet ir jēdzieni, kas jau pašā to būtībā norāda uz unikalitāti un nepakļaušanos tendencēm, un viens no šādiem piemēriem ir identitāte. Kā jebkurai personībai, arī katram zīmolam ir sava identitāte – sava koncepcija, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Patriotu nedēļa – tendence, kas stiprina identitāti

    Novembris ir latviešu identitātes un pašapziņas stiprināšanas mēnesis, kas liek izvērtēt savu attieksmi pret valsti, dzimteni un tās vērtībām. “Lāčplēša diena” jeb datums, kas simbolizē Latvijas valsts armijas uzvaru pār Bermonta karaspēku, iezīmē patriotu nedēļas sākumu, kas ik gadu vizualizējas Latvijas katoga lentītēs, ko latvieši piesprauž pie saviem mēteļiem. Šī identitātes, latviskuma un cieņas zīme patiesi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tendences radīšana – zīmola virzītājspēks

    Tendenču izpēte ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, kas pasaulē ievieš jaunus trendus, mainot sabiedrības domāšanu un akcentējot jauninājumus pasaules virzībā. Tendenci nerada atsevišķi notikumi, bet gan notikumu virkne, kas tiek virzīta viena mērķa sasniegšanai. Tā nerodas vienā dienā, un ne katrs jauninājums var kļūt par tendenci, tādēļ ir svarīgi precīzi uztvert sabiedrības virzību un veidot savu […]

    Lasīt tālāk