Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]
tehnoloģijas
-
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]
-
by informacija Comments are off
Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmoliem ir jāpielāgojas un jāreaģē uz pārmaiņām biežāk un ātrāk nekā jebkad agrāk. Tehnoloģiju kopums bieži vien noteicošais, kad mēs runājam par efektīvu reklāmu, taču veiksmīga kampaņa nebūtu iespējama bez vienotas komandas. Tehnoloģijas nodrošina vēlamo sadarbību, taču komandas darbam joprojām ir izšķiroša nozīme zīmola spējā būt elastīgam un tādējādi konkurētspējīgam. Īsāk sakot, jums joprojām […]
-
by informacija Comments are off
Audio reklāmas jeb tās reklāmas, kas ir dzirdamas radio, nav zaudējušas savu popularitāti, lai gan vairums tomēr priekšroku dod reklāmai sociālajos medijos, aizbildinoties, ka tur ir straujāka izaugsme. Vai ir iemesli, kāpēc tomēr dot priekšroku audio reklāmām? Ņemot vērā to, ka mūsu nākotnes iespējas šodien izriet ārpus ekrāna, radošajiem cilvēkiem ir jādomā ne tikai par […]
-
by informacija Comments are off
Ārvalstu pētījumi liecina, ka miljoniem patērētāju gatavošanos 2021. gada Ziemassvētkiem sākuši daudz ātrāk nekā jebkad agrāk — vai tas nozīmē, ka šie Ziemassvētki kļūs par līdz šim lielākajiem? Ieskatīsimies galvenajos atklājumos par 2021. gada Ziemassvētku tendencēm. Miljoniem zīmolu un mazumtirgotāju paļaujas uz Ziemassvētku iepirkšanās periodu, lai palielinātu gada ieņēmumus, un tas nozīmē, ka ir ārkārtīgi […]