Personalizēti piedāvājumi, personalizēti e-pasti un personalizētas atlaides – ikviens uzņēmums zina to, cik svarīgi ir koncentrēties uz klientu personalizāciju. Nereti gan ar to rodas problēmas, jo uzrunāt klientus personiskā līmenī nemaz nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Taču nedrīkst aizmirst, ka personalizēšana ir izaugsmes un stabilas klientu pieredzes pamatakmens. Lūk, pieci izplatītākie trūkumiem, no kuriem […]
sociālie mediji
-
-
by informacija Comments are off
Reklāmas gadu gaitā ir ievērojami mainījušās – ja agrāk bija tikai drukātā prese, TV un radio, tad tagad ikvienam ir pieejams bezgalīgs kanālu saraksts, kur auditorija sastopas ar reklāmām, un to visu apkalpo izsmalcināts tehnoloģiju labirints. Reklāmdevējiem šodien ir lieliska iespēja panākt, lai viņu ziņa tiktu ievietota pēc iespējas vairāk kanālos, tādējādi sasniedzot pēc iespējas […]
-
by informacija Comments are off
Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]
-
by informacija Comments are off
Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši. Kaut gan mēs šobrīd redzam […]
-
by informacija Comments are off
Lai izveidotu stabilu sociālo mediju stratēģijas plānu nelieliem uzņēmumiem ir nepieciešama liela iztēle un smags darbs. Iepriekšējo desmit gadu laikā sociālo mediju izmantošana ir ievērojami pieaugusi. Tādu platformu kā “Facebook”, “Twitter” un “Instagram” ātra izmantošana nozīmē, ka uzņēmumi nedrīkst ignorēt sociālo mediju potenciālu. Sociālie mediji – tā ir iespēja atrast klientus un piesaistīt potenciālo pircēju […]
-
by informacija Comments are off
Digitālā mārketinga galvenais uzdevums ir veicināt zīmola pārdošanu, atpazīstamību un ieņēmumus tieši interneta vidē. Pateicoties precīzi atlasītai auditorijai, sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par vienu no efektīvākajiem klientu piesaistes un pārdošanas instrumentiem, ko izmanto gan lieli, gan mazi uzņēmumi. Pat, ja daudziem aizvien, šķiet, ka bez digitālā mārketinga klientus sasniegt ir vieglāk, tad jāatzīst, ka […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās, kad tiek ieviesti arvien jauni digitālā mārketinga kanāli, piemēram, kā Snapchat vai TikTok, kā arī esošās digitālās platformas – tādas, kā Facebook, Instagram un Twitter – kļūst arvien populārākas, arvien nozīmīgāka kļūst mārketinga kanālu integrācija. Šodien mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli, kura rezultāts un atdeve ir ievērojami […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās […]
-
by informacija Comments are off
Ziemassvētku sezona – tas ir viss par spilgtām gaismām, mirdzošām kleitām, dāvanām un zīmoliem, kas vēlas vislabāk izmantot visaktīvāko iepirkšanās periodu! Tieši tā – svētki vairs nav tālu un ir pienācis laiks sākt domāt par savu, unikālo un neatkārtojamo mārketinga stratēģiju! Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki mēdz daudz vairāk apmeklēt veikalus, meklējot ideālās dāvanas saviem […]