Kanādas komunikāciju aģentūra FCB Toronto nolēmusi pievērst sabiedrības uzmanību aktuālai mūsdienu problēmai – vardarbībai ģimenē. Šis sociālais temats tiek izspēlēts vienā no iecienītākajiem Toronto iepirkšanās rajoniem -veikala Untitled & Co skatlogos. Skatlogos ar manikenu palīdzību tiek attēlota vardarbības aina ģimenē, kurā vīrietis bērnu acu priekšā paceļ roku pret sievieti. Projekta #TheWindowProject mērķis ir vērst sabiedrības uzmanību uz to, […]
sociālā kampaņa
-
-
by informacija Comments are off
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI) ar ES Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta finansējuma palīdzību projekta Net-Safe Latvija ietvaros ir izveidojusi vairākus sociālās reklāmas klipus un informatīvas video filmas, kas stāsta par aktuāliem apdraudējumiem internetā vidē.
-
by informacija Comments are off
Japānas mobilo ierīču kultūra vienmēr bijusi pāris soļus priekšā rietumiem. Jaunāko tehnoloģiju izmantošana Japānā šķiet pašsaprotama, un tā kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, taču tajā pašā laikā apsēstība ar tehnoloģijām nopietni apdraud cilvēku veselību un pat dzīvību. Lai akcentētu šo problēmu, Japānas vadošais mobilo telefonu operators NTT DoCoMo radījis neparastu īsfilmu, kurā caur Japānas kultūras […]
-
by informacija Comments are off
Mākslinieki – partizāni no apvienības Brandalism burtiski ieņēma Parīzes vides reklāmas stendus. Aktīvisti izvietoja 600 reklāmas plakātus, kas simbolizē “zaļo liekulību” – naudas atmazgāšanu, kas slēpjas aiz rūpēm par apkārtējo vidi. Daļa plakātu ir izveidota kā starptautiskā klimata samita sponsoru reklāma, tādiem uzņēmumiem kā Total, Air France, Dow Chemicals, GDF Suez un Volkswagen. Neparastās instalācijas tika […]