slavenības

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pētījums: Sabiedrība dod priekšroku influenceriem, nevis slavenībām

    Tā saucamie ietekmētāji jeb influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus. Slavenību un blogeru reklāmas darbojas – to pierāda kāpošie pārdošanas reitingi, taču, joprojām nav īsti skaidrs, kurš ietekmētājs darbojas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Slavenību iesaistīšana – pareizākais veids, kā pārdot?

    Nesen dziedātāja Rianna sociālajā tīklā „Twitter” ievietoja attēlu, kurā klausās savu jauno albumu „Anti”. Bildē Rianna ir aplikusi jaunās Dolce & Gabbana austiņas, kas rotātas ar zeltu un kristāla elementiem. Austiņas, kuru cena ir 9000 ASV dolāru, tika izpārdotas 24 stundu laikā. listening to ANTI 🎈 pic.twitter.com/AgqlhU0GEz — Rihanna (@rihanna) January 25, 2016 Biznesa pārzinātājiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    „Zvaigznes” jūsu reklāmā? Bet varbūt var iztikt?

    Jautājums par populāru cilvēku izmantošanu reklāmas mērķiem vēl aizvien ir atklāts un pietiekami aktuāls. Gandrīz katru dienu mēs dzirdam par pārdabiskajiem honorāriem, kas tiek maksāti futbola zvaigznēm vai mūzikas dīvām, kā arī situācijām, kad slaveni vai mazāk slaveni zīmolu lūdz palīdzīgu roku populāriem cilvēkiem, lai padarītu viņu produktu simpātiskāku un patīkamāku. Tik pat labi „zvaigznes” […]

    Lasīt tālāk