Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]
sabiedriskās attiecības
-
-
by informacija Comments are off
Lai likums nosaka, kā pusē ir taisnība! Ir sākts kriminālprocess saistībā ar to, kas šī kriminālprocesa ietvaros tiek traktēts kā sabiedrisko attiecību speciālista Ginta Federa iespējami draudi veselības ministram: Guntim Belēvičam pirms vairākiem mēnešiem ticis draudēts ar “melnā PR kampaņu”. Posted by Alberts.lv on Monday, November 2, 2015 Foto: Saeima/ https://www.flickr.com/photos/saeima// https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/
-
by informacija Comments are off
Vai šādi fakti liecina par godīgu konkurenci sabiedrisko attiecību un reklāmas nozarē? Posted by Alberts.lv on pirmdiena, 2015. gada 2. novembris Foto: 드림포유/https://www.flickr.com/photos/124961070@N02/ /https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/
-
by informacija Comments are off
Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]
-
by informacija Comments are off
Jāatzīst, ka mūsdienu attīstība un tieši digitālā pasaule ir pārveidojusi medijus – aizvien populārāks kļūst internets un digitālie žurnāli, lielāka nozīme piešķirta sociālajiem medijiem un metodes, ar kādām piesaistām jauno klientu uzmanību, ir stipri atkarīgas no šīm sociālo portālu platformām. Skumji vai nē, bet bez interneta mēs vairs neesam nekas – medijiem ir jābūt nomodā […]
-
by informacija Comments are off
Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]
-
Posted in:
Pasaules labākās ziņas
by informacija Comments are off
Septembra beigās Ārlietu ministrija rīkoja akciju Pasaules labākās ziņas – ar gājienu un 20 000 bezmaksas avīžu eksemplāru dalīšanu. Gan pasākuma nosaukums, gan avīžu drukāšana lika uzdot jautājumu – kāpēc tieši tāds un cik jēgpilna un pamatota ir 3600 eiro izdošana tam visam? Šāda akcija, kuras mērķis ir informēt sabiedrību par progresu pasaulē, izmantojot labākos un […]
-
by informacija Comments are off
Katrai profesijai ir morāls mērķis. Sabiedriskajām attiecībām tas ir – sociālā harmonija. Savā darbā PR profesionāļi nodarbojas ar savstarpējas sapratnes un mierīgas līdzāspastāvēšanas veicināšanu starp indivīdiem un institūcijām. Augstākajā līmenī SA konsultē klientu organizācijas iesaistot sabiedrību lēmumu pieņemšanā un pārliecinoties, ka organizācijas darbības ir ne tikai organizācijas, bet arī to sabiedrības locekļu, ko organizācijas darbības […]