Ļoti bieži nākas dzirdēt viedokli, ka sabiedrība var palīdzēt vai kavēt uzņēmumu tā mērķu sasniegšanā. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgu sabiedrības viedokli par uzņēmumu, organizāciju vai zīmolu, veidojot pozitīvu sabiedrisko tēlu un labu reputāciju – lai gan tendences mainās, sabiedriskās attiecības joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā balstīties uz mārketinga stratēģijām un radīt […]
sabiedriskās attiecības
-
-
by informacija Comments are off
Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]
-
by informacija Comments are off
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols Pril (Henkel) apgalvo, ka tikai viena pile tā ražotā trauku mazgāšanas līdzekļa bez jebkādām grūtībām spēj tikt galā ar jebkāda veida netīrumiem. Ražotājam jau vairākkārt nācies pierādīt sevis sacīto neatkarīgās laboratorijās, un, piemēram, Indijā zīmols tika apsūdzēts par to, ka Pril reklāma maldina patērētājus. Lai kliedētu sabiedrības šaubas, kompānija nolēmusi uzskatāmi pierādīt sevis sacīto. […]
-
by informacija Comments are off
Savas jaunās komunikācijas stratēģijas ietvaros leģendārais konjaka ražotājs Hennessy sadarbībā ar britu bāru tīklu White Lyan un dāņu režisoru Nikolasu Vindingu Refnu uzsācis jaunu reklāmas kampaņu. Elitārā zīmola mērķis ir uzrunāt jauno jeb millenium paaudzi, dodoties uz populāriem angļu bāriem un organizējot sava slavenā konjaka Hennessy X.O degustācijas. Zīmols pamazām klasiskās vērtības nomaina pret ko laikmetīgu un […]
-
by informacija Comments are off
Zīmola Coca-Cola veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song (Dalies ar Coca- Cola un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]
-
by informacija Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]
-
Posted in:
Klientu lojalitātes programmas – spēcīgs mārketinga instruments vai zīmola reputācijas grāvējs?
by informacija Comments are off
Zīmola reputācija ir stūrakmens, kas sekmē kompānijas attīstību, vai pretēji – bremzē to. Viens no svarīgākajiem reputācijas veidotājiem ir pastāvīgo klientu lojalitātes programmu izstrāde un pārdomāta to pilnveidošana, jo, kā zināms, darbs pie reputācijas ir nepārtraukts un stratēģisks process, kas var tikt sagrauts vienā acumirklī, ja kaut viens klients ir patiesi neapmierināts ar zīmola attieksmi. […]