Efektīva komunikācijas izveidošana starp uzņēmējiem un žurnālistiem ir būtiska, lai organizācija sasniegtu nospraustos mērķus. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem punktiem uzņēmuma ceļā uz panākumiem. Sociālie tīkli mūsdienās ir mainījuši PR un mediju mijiedarbību – saziņa kļuvusi ātrāka un attiecības starp uzņēmumu un žurnālistiem – daudz ciešākas. PR speciālistiem […]
sabiedriskās attiecības
-
-
by informacija Comments are off
Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]
-
by informacija Comments are off
Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]
-
by informacija Comments are off
Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]
-
by informacija Comments are off
Internets un sociālie mediji ir mainījuši veidu, kā cilvēki visā pasaulē mijiedarbojas un sazinās – sociālo mediju dēļ mēs varam sazināties ar tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas nozīmē, ka sociālo mediju tīkli ļauj mums dalīties viedokļos ar daudz plašāku auditoriju. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka sociālie tīkli kļūst par vienu no dominējošajiem […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir ikviena uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa un dzinējspēks. Galvenais mārketinga mērķis ir radīt ieguvumu pircējam, taču pieaugot konkurencei, neapšaubāmi, ka radīt efektīvu mārketinga stratēģiju kļūst arvien sarežģītāk. Tieši tāpēc daudzi risinājumu meklē pie Alberta Uzņēmumu grupas, kas saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]
-
by informacija Comments are off
Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]
-
by informacija Comments are off
Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Vienlaikus jāpatur prātā tas, kas sabiedrisko attiecību prakse ir dinamiska un pastāvīgi attīstās, to ietekmē tehniski jauninājumi, mainīgās sabiedrības tendences un strauji pieaugošās biznesa vajadzības. Vairāk par visu svarīgi ir tas, kā jūs izmantojat sabiedriskās attiecības, lai palīdzētu organizācijai gūt panākumus un tieši tāpēc jebkuram […]