Šis digitālais reklāmas baneris ir pierādījums tam, ka piektdiena 13. cilvēku prātos joprojām ir neparasts un mistisks datums, ar kura palīdzību mārketinga speciālisti tiecas piesaistīt plašāku auditoriju.
reklāmparks
-
-
by informacija Comments are off
Grindex medikamenta “Mildronāts” vides reklāma ir ļoti vienkārša un varētu pat šķist nepabeigta. Baltais fons, kas daudzviet nav aizpildīts ar vizualizācijām un tekstu, atgādina tīru A4 lapu, tādējādi radot tukšuma sajūtu.
-
by informacija Comments are off
“Staburadzes” vides reklāma ir ļoti gracioza un gaisīga. Šo efektu rada gaišais fons un gaumīgi veidots galda klājums.
-
Posted in:
Ziedot.lv: Paldies, ka palīdzat!
by informacija Comments are off
Šis ir ļoti veiksmīgs veids, kā sniegt atgriezenisko saiti cilvēkiem, kas ir iesaistījušies labdarības organizācijas Ziedot.lv labdarības projektos.
-
by informacija Comments are off
Plakāts ir izvietots Latvijas Universitātes telpās, kas ir atbilstoša vide šāda veida reklāmai.
-
Posted in:
Spilva: Ļaujies garšas lidojumam
by informacija Comments are off
Reklāma kopumā atstāj pozitīvu iespaidu, un tās vizuālais vēstījums burtiski atspoguļo sauki: “Ļaujies garšas lidojumam!” Vides reklāma ir viegli uztverama, un tā neliek ieslīgt dziļās pārdomās par tās saturu.