Portāla celtrauksmi.lv vides reklāma ir ļoti tieša un provokatīva. Tā mērķtiecīgi pauž konkrēto vēstījumu, neizdaiļojot to ar mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem, jo temats ir patiesi nozīmīgs.
reklāmparks
-
-
by informacija Comments are off
Augļu un dārzeņu pārstrādātāja Spilva jaunās Ziemassvētku reklāmas ir patiesi asprātīgas, un tās sevī ietver nelielu pārsteiguma momentu, kas, noskatoties reklāmu, liek pasmaidīt.
-
by informacija Comments are off
Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) reklāma ir ļoti provokatīva un tieša – tā precīzi atspoguļo autovadītāja sajūtas un dilemmu starp drošu braukšanu un mūsdienu tehnoloģiju iespējām.
-
by informacija Comments are off
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas (FM) vides reklāma ir neformāla, un tā lauž stereotipu par to, ka valsts iestādes ir stīvas. FM sadarbībā ar reperu apvienību Olas parāda, ka maksāt nodokļus ir stilīgi un vienkārši.
-
by informacija Comments are off
LTAB OCTA mobilās aplikācijas video reklāma ir īpaša ar to, ka tās tēlus un ainas zīmējis talantīgais latviešu karikatūrists Gatis Šļūka.
-
by informacija Comments are off
Laikraksta Diena vides reklāma ir dizainiski vienkārša, taču saturiski augstvērtīga.
-
by informacija Comments are off
Nebanku kredītdevēja SMSCREDIT.LV vides reklāma ne ar ko nepārsteidz. Ir grūti nolasāms tās vēstījums – to var noprast tikai pēc bannera virsraksta.
-
by informacija Comments are off
Ātrās ēdināšanas restorāna Hesburger vides reklāma ir ļoti spilgta un pamanāma. Tā nes nepārprotamu vēstījumu un uzrunā ikvienu “grēcīgās” maltītes mīļotāju ar lielo, izteiksmīgo siera burgera attēlu.
-
by informacija Comments are off
Kopumā šī videoreklāma atstāj pozitīvu iespaidu un liek pasmaidīt par atspoguļoto tēlu atšķirīgo pasaules uztveri.