Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību. Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam: Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu Mājaslapas […]
reklāmas iespējas
-
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]
-
by informacija Comments are off
Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm kopējās statistikas topā oktobrī uzrādījis portāls tv3.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm ievērojami pieaugusi vietņu jauns.lv, spoki.lv un liepajniekiem.lv auditorija, bet populārākajām vietnēm no mobilajām ierīcēm oktobrī pievienojies […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskie dati rāda, ka pēdējo sešu gadu laikā influenceru mārketinga tirgus ir pieaudzis par 700%: no 1,7 miljardiem ASV dolāru 2016.gadā līdz 13,8 miljardiem ASV dolāru 2021.gadā. Pandēmijai un karam Ukrainā bija katalizatora efekts, tā rezultātā pēdējo divu gadu laikā tirgus palielinājās vairāk nekā divas reizes. “Mēs prognozējam, ka 2022. gads influenceru mārketinga jomā Latvijā […]
-
by informacija Comments are off
Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējo 6 mēnešu laikā vidēji 64,5% jeb 1 miljons Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2022.gadā veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 159 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2022.gadā lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]
-
by informacija Comments are off
Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]