reklāmas

Random entry RSS

  • Posted in:

    “YouTube” tagad ļaus lietotājiem bez maksas skatīties tūkstošiem TV seriālu un šovu

    Šonedēļ video straumēšanas vietne “YouTube” ieviesusi jaunu TV pārraides lietotni, kurā lietotāji varēs skatīties bez maksas seriālus. “YouTube” ir viens no jaunākajiem uzņēmumiem, kas piedāvā bezmaksas TV pārraides ar reklāmām. Paredzams, ka tas straumēs gandrīz 4000 TV seriālu bez maksas, ja vien to laikā būsiet arī gatavs skatīties reklāmas. Pieejamās pārraides jau ietver Hell’s Kitchen, Andromeda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gemius laiž klajā jaunu interneta kampaņu monitoringa rīku – AdReal

    Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius no šodienas Latvijas tirgū piedāvā jaunu interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīku AdReal, kas ļauj gūt pilnu ainu par interneta reklāmas kampaņām Latvijā PC vidē. Šobrīd katru dienu sistēmā ienāk aptuveni 100 000 displeja un 6 000 video reklāmas. No šodienas, 1. februāra, Latvijā oficiāli palaists interneta reklāmas monitoringa rīks Gemius Adreal. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizvadītā gada skaistākās Ziemassvētku reklāmas

    Lai arī Ziemassvētki jau pagājuši, nav iespējams aizmirst svētku sezonai raksturīgās reklāmas, kas gādāja par jautru noskaņojumu un svētku sajūtu vēl pirms pašu svētku atnākšanas. Šogad gan vairums no reklāmām uzsvaru lika nevis uz lielām dāvanām, bet uz maziem mirkļiem kopā ar mīļajiem. Lūk, piecas aizvadītā gada labākās Ziemassvētku reklāmas, ko slavēja gan reklāmu kritiķi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskaties! Šī gada radošākās Superkausa reklāmas

    Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss (Super Bowl) ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to, nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa. Lūk, piecas šī gada radošākās reklāmas! Burger Kings Burger King […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Honda” bērnu iztēles stāstus pārvērš reklāmās

    Autoražotājs “Honda” savā jaunākajā mārketinga stratēģijā ļāvis bērniem palīdzēti rakstīt sev reklāmas – un stratēģija, kā parasti, ir ļoti pieņemama. Kampaņas nosaukums ir “Storytime with Accord”, un tā ir veidota pamatojoties uz bērnu iztēli. Autoražotājs mudināja bērnus zīmēt attēlus, aprakstot savas idejas, kā arī sēdēt autovadītāja sēdeklī un tad pastāstīt par savām izjūtām. Viens no iegūtajiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jauna kampaņa nosoda reklāmas, kas objektificē sievietes

    Sieviešu objektifikācija ir problēma, kas pastāv pat sviestmaižu reklāmās. Šī iemesla dēļ reklāmas aģentūras “Badger&Winters” vadītāja Madonna Badžere publicēja video ar nosaukumu “We Are #WomenNotObjects” jeb “Mēs esam sievietes nevis objekti”, paziņojot, ka aģentūra vairs neradīs seksistiskas reklāmas, kā arī izvairīsies no pārāk digitāli uzlabotiem sieviešu tēliem savās reklāmās. Lai gan šāds solis tika veikts, lai risinātu konkrēto reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Telekomunikāciju uznēmums pārraidīs reklāmas apmaiņā pret zemākiem rēķiniem

    Gandrīz nevienam nepatīk skatīties reklāmas, bet tās varētu būt nedaudz vairāk pieņemamas, ja par to cilvēkiem maksātu. Austrālijas telekomunikāciju uzņēmums “Unlockd” piedāvās klientiem reālu naudas vērtību par laiku, kas tiks pavadīts skatoties reklāmas. Trešdien kompānija paziņoja, ka ir panākusi vienošanos ar ASV mobilo sakaru operatoru “Sprint Telecom”, īstenojot savu ideju. Ja viens no “Sprint Telecom” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Superkausa reklāmas izdevēji ir gatavi komerciālām spēlēm

    Šī gada 7. februārī divas Nacionālās futbola līgas (NFL) komandas dosies cīņā, lai cīnītos par uzvaru visvairāk skatītākajā sporta nakts notikumā, taču patiesībā īstā konkurence notiek pavisam kaut kur citur – Superkausa (Super Bowl) reklāmās. Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izskatītos sapņi, ja tajos būtu redzamas reklāmas

    Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām. Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un […]

    Lasīt tālāk