Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Īrijas Datu aizsardzības komisija populārajam sociālajam tīklam “Instagram” piemērojusi rekordlielu naudas sodu 405 miljonus eiro apmērā. Šāds lēmums pieņemts saistībā ar bērnu datu apstrādes noteikumu pārkāpšanu. Izmeklēšana, kas tika sākta 2020. gadā, bija vērsta uz bērniem vecumā no 13 līdz 17 gadiem, kuriem bija atļauts pārvaldīt kontus, kas veicināja lietotāja tālruņa numura un/vai e-pasta adreses […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan ASV straumēšanas gigants “Netflix” tikai jūlijā paziņoja, ka 2023. gada sākumā izlaidīs savu ar reklāmām atbalstīto versiju, tas varētu mainīt savus plānus un jaunākā versija būtu pieejama jau 2022. gada 1. novembrī. Ja tas tā būs, “Netflix” varētu sākt savu abonementu par zemāku cenu ātrāk nekā tās tiešais konkurents “Disney +”. Uzņēmums izdevumam “The […]
-
by informacija Comments are off
Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]
-
by informacija Comments are off
Pirms filmu nonākšanas uz kino ekrāniem tiek tērēti milzīgi līdzekļi to reklāmai – it īpaši tas attiecas uz lielajām Holivudas filmām. Pirms filmas iznākšanas potenciālajai auditorijai tiek piedāvāti dažādi tīzeri, reklāmas stendi un citi sīkumi, bet kā izcelties konkurentu vidū laikā, kad filmu ir vairāk par iespējām tās visas noskatīties? Atbilde ir vīrusu mārketings. Vīrusu […]
-
by informacija Comments are off
Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]
-
by informacija Comments are off
Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]
-
by informacija Comments are off
Visiem pazīstamā saziņas platforma “WhatsApp” nākusi klajā ar jaunumiem – turpmāk tā atļaus lietotājiem atstāt tērzēšanas grupas, nebrīdinot par to citus, un kontrolēt, kam redzama to atrašanās tiešsaistē. “Meta” piederošā ziņojumapmaiņas platforma paziņojusi, ka izmaiņu mērķis ir dot lietotājiem lielāku kontroli pār savu pieredzi, vienlaikus palīdzot viņiem aizsargāt privāto saziņu. Jaunās “WhatsApp” privātuma funkcijas stāsies […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem. E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu. Neatkarīgi […]