Pēdējo 6 mēnešu laikā vidēji 64,5% jeb 1 miljons Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2022.gadā veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 159 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2022.gadā lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
ASV miljardieris Īlons Masks pabeidzis sociālā tīkla “Twitter” iegādes darījumu un atlaidis tā vadītājus. Kā zināms, iepriekš 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums tika “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija par viltus profilu īpatsvaru. Tā rezultātā “Twitter” iesūdzēja Masku tiesā, aicinot viņam likt pabeigt uzņēmuma iegādi par 44 miljardiem ASV dolāru, uzsverot, ka […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojoties Helovīnam, arvien iecienītāki kļūst vakari ar popkornu un kādu patiesi baisu šausmu filmu. Taču kā ar mārketinga pusi? Vai Alfrēda Hičkoka filma “Psiho” būtu kļuvusi tik komerciāli veiksmīga un nominēta četrām Amerikas Kinoakadēmijas balvām bez efektīva mārketinga? Ieskatam esam sagatavojuši piecas šausmu filmu mārketinga stratēģijas, kuras atnesušas filmām pilnus kinoteātrus ar skatītājiem […]
-
by informacija Comments are off
Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]
-
by informacija Comments are off
Kompānija “Meta” brīdinājusi “Facebook” lietotājus par simtiem mobilo lietotņu, kas īpaši izstrādātas, lai nozagtu šī sociālā tīkla lietotāju autentifikācijas datus. Kopumā “Meta” identificējusi aptuveni 400 dažādu krāpniecisku lietotņu, kam varētu būt pakļauti vairāk nekā miljons “Facebook” lietotāju. Ziņojumā detalizēti aprakstīts, kā vairāk nekā 400 mobilo lietotņu, piemēram, fotoattēlu redaktori, izstrādāti, lai liktu cilvēkiem kopīgot savus […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmuma “Tesla Motors” vadītājs Īlons Masks paziņojis, ka ir gatavs turpināt darījumu par mikroblogošanas vietnes “Twitter” iegādi. Kā zināms, bija plānots, ka Masks oficiāli kļūs par uzņēmuma vadītāju šī gada laikā, līdz ko tiks saņemts regulatoru un akcionāru apstiprinājums. Vienlaikus 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums tika “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija […]
-
by informacija Comments are off
Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]