reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vai slavenību dalība reklāmā vienmēr ir efektīva

    Laikmetā, kad televīzijas realitātes šovi dominē reitingu augšgalos un ikviens var kļūt par pazīstamu “blogeri”, līnija starp slavenību un “vidējo Latvijas iedzīvotāju” ir ļoti šaura. Šo tendenci mēdz izmantot arī reklāmas kampaņās, arvien mazāk izmantojot tajās slavenības. Šāda situācija atstāj reklāmdevējiem iespēju debatēt, vai panākumu atslēga ir slavenības vai reāli cilvēki. Tātad, kā var noteikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā iegūt veiksmīgu “word of mouth marketing” pieredzi?

    Kad bija pēdējā reize, kad jūs pastāstījāt draugam par labu filmu? Jūs tobrīd varbūt to nesapratāt, bet pateicoties šim ieteikumam, jūs filmas studijai nodrošinājāt labāko iespējamo reklāmu. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu. Ja jūs draugam pastāstiet par labu filmu, viņš visdrīzāk to noskatīsies. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IKEA iepriecina Stokholmas iedzīvotājus ar interaktīvu vides reklāmu

    Zviedrijas mēbeļu ražošanas kompānija “IKEA” uzsākusi neparastu reklāmas kampaņu jaunās bērnu kolekcijas LATTJO popularizēšanai. Kreatīvais zīmols izstrādājis interaktīvu vides reklāmu, kas izvietota uz  Stokholmas metro reklāmas ekrāniem. Uz ekrāniem attēloti domino kauliņi, kas izkārtoti pēc ķēdedes principa. Pieskaroties kādam no kauliņiem, metro pasažieris rada impulsu, kas ir iemesls visas domino kauliņu rindas sakrišanai. Dažviet “IKEA” ir izvietojusi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radīts reklāmas bloķētājs, kas darbojas Maskavas metro

    Reklāmu pārpilnība patiesi traucē uztvert informāciju, tādēļ, lai cīntos ar neskaitāmajām reklāmām vietnē wi-fi.ru, portāla “Yandex” darbinieks Aleksandrs Baranovs izstrādājis aplikāciju “MetroBloks” (МетроБлок). Kā stāsta pats idejas autors, šī aplikācija ir “radīta ar mīlestību”. Ar tās palīdzību iPhone un iPad lietotāji, pieslēdzoties Maskavas metro wi-fi, var pilnībā tikt vaļā no uzbāzīgajām reklāmām. “MetroBloks” neļauj “izlekt” bildēm, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valoda – viena no svarīgākajām reklāmas sastāvdaļām

    Pat reklāmas, kas izraisa negatīvu uzmanību, ir labākas par reklāmām, kas neizsauc nekādu reakciju, neskatoties uz to, vai uzņēmuma auditorija ir šaura niša vai tūkstošiem konkurentu liela. Vairums reklāmdevēju savās reklāmās izmanto līdzīgas, “novazātas” frāzes un aicinājumus uz rīcību, tālāk reklāmām “samaisoties vienā katlā”. Tāpēc ir jāsaprot, ka aizraujošas garantijas, un jā, pat burvju frāze […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ņujorku pārsteidz aviokompānijas JetBlue Airways vides reklāma

    Amerikāņu aviokompānija “JetBlue Airways” oktobrī pievērsa Ņujorkas iedzīvotāju uzmanību ar neparastu akciju #NYCTakeoff. Lidsabiedrība sadarbībā ar aģentūru “Mullen Lowe” izstrādāja neparastu vides reklāmu, ko iespējams paņemt līdzi, saņemot par to vērtīgas balvas. “JetBlue Airways” visā Ņujorkā uzstādīja stendus ar vides reklāmu, uz kuras lieliem burtiem bija uzdrukāts aicinājums noraut to. “Tikai īstens ņujurkieties spēs to […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iemesli, kādēļ vides reklāmas ir tik efektīvas

    Vides reklāma ir viens no veiksmīgākajiem veidiem, kā patērētājiem pasniegt produktu. Masīvie reklāmu stendi šosejas malā, reklāma autobusa pieturā vai intriģējošs plakāts lidostas terminālī paņem lielu daļu cilvēku uzmanības lielos, spilgtos, krāsainos un, bieži, provokatīvos veidos. Gandrīz ikviens cilvēks katru dienu atstāj savas mājas, lai dotos uz darbu, skolu, vakariņām, kino, satiktu draugus vai paziņas. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Laba reklāma pret sliktu reklāmu

    Vai pastāv ievērojama atšķirība starp labu un sliktu reklāmu? Vairumā gadījumu ne tik izteikti, kā cilvēki mēdz uzskatīt. Tā kā reklāmu pasniegšanas un mērķu veidi ir neskaitāmi daudz, ir grūti nodalīt, kuru reklāmu var pieskaitīt pie “labajām”. Tātad, kāda tad īsti ir šī atšķirība? Lielākā atšķirība starp labu un sliktu reklāmu ir jautājums, uz ko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook ievieš jaunu reklāmas opciju, lai sasniegtu lietotājus jaunattīstības tirgos

    No visiem cilvēkiem pasaulē, kas izmanto internetu, aptuveni puse no viņiem jeb gandrīz 1,5 miljardi ir reģistrējušies sociālajā portāla “Facebook”. Priekš “Facebook” galvenais jautājums ir tas, kā portāls un tā reklāmdevēji sasniegs nākamos miljards cilvēkus, kas sociālajā medijā reģistrēsies pirmo reizi, lielākoties tikai mobilajos tālruņos un bieži vien ar lēnāko 2G interneta savienojumu. Lai palīdzētu […]

    Lasīt tālāk