reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Reklāma VS sabiedriskās attiecības – ko izvēlēties?

    Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Berlīnē atklāts viens no vadošajiem reklāmas festivāliem Epica Awards 2015

    Vakar Berlīnē tika atklāts viens no centrālajiem Eiropas reklāmas festivāliem – Epica Awards 2015. Šogad festivālā tika iesniegti vairāk nekā 3, 7 tūkstoši darbu no 75 pasaules valstīm. Salīdzinot ar pagājušo gadu, festivāla dalībnieku saits ir par 8 % augstāks, un aktīvākie Epica Awards 2015 dalībnieki šogad ir reklāmas speciālisti no ASV, Francijas un Zviedrijas. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā iegūt popularitāti nepārmaksājot

    Reklāmas baneri un drukas reklāmas var būt dārgs veids, kā reklamēt savu uzņēmumu. Turklāt, tā ne vienmēr ir pietiekami atbilstoša iespēja, kā reklamēt mazu vai vidēja lieluma uzņēmumu. Tātad, lai atrastu to, kā iegūt vislielāko atdevi no jūsu reklāmas, neieguldot lielus līdzekļus, zemāk ir minēti daži veidi, kur un kā ne-dārgi izvietot reklāmu. Publicējiet saturu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Smalkas nianses, kas palīdz efektivizēt mārketingu

    Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem

    Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaules vadošais ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose rada īsfilmu

    Ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose uzsāka pirmo globālo reklāmas kampaņu, kuras ietvaros tika uzfilmēta četru minūšu gara īsfilma, kas balstīta uz patiesiem notikumiem. Īsfilmas režisors ir Pols Hadžiss, kas Holivudā zināms ar tādiem kino šedevriem kā “Miljons dolāru mazulīte” un “Sadursme”. Reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja komunikācijas aģentūra Creative Artists Agency. Īsfilmas filmēšana norisinājās Jaunzēlandē. Tā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Produktu izvietošana kā efektīva reklāmas metode

    Produktu izvietošana – ikdienā mēs to redzam gandrīz visur, piemēram, mūsu mīļākajos TV šovos – plaši pazīstams zīmols tiek “iepīts” sarunā starp varoņiem, tā logo tiek parādīts fonā uz plakāta vai viens no galvenajiem varoņiem padzerās no kādas slavenas firmas pudeles. Šī tehnika joprojām ir ļoti populāra reklāmdevējiem, jo patērētāji var ignorēt reklāmas, bet tie […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Leģendārais zīmols Tiffany & Co atklāj prieka krāsu

    Pasaulslavenais rotaslietu zīmols Tiffany & Co radīja jaunu Ziemassvētku video, kurā dalību ņēma reālas amerikāņu ģimenes. Reklāma kampaņa, kuras nosaukums ir “Joy Comes Out of the Blue” (priekam ir sava krāsa – Tiffany krāsa), ģimenes locekļi apmainās ar Ziemassvētku dāvanām, kurās slēpjas leģendārās rotaslietas, kas iesaiņotas gaiši zilajā Tiffany kastītē. Tiffany & Co aicina iepriecināt savus tuviniekus ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Harvey Nichols vizualizē cilvēku divējādo dabu

    Luksus zīmols Harvey Nichols, kas zināms ar savām satīriskajām un kreatīvajām reklāmas kampaņām, uzsācis jaunu, neparastu Ziemassvētku projektu. Reklāmas kampaņu izstrādāja zīmola ilggadējais sadarbības partneris – komunikācijas aģentūra Adam & Eve/DDB. Balstoties uz aģentūras iegūtajiem datiem, 72 % britu atzina, ka, saņemot Ziemassvētku dāvanas, mēdz savilkt lūpas mākslīgā smaidā, lai neapbēdinātu savus tuviniekus. Reklāmas speciālistus ieinteresēja šis […]

    Lasīt tālāk