reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Muzikālais pavadījums reklāmas video

    Mūzika ir viens no spēcīgākajiem mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem. Ar tās palīdzību var uzrunāt cilvēku emocionālā līmenī un paspilgtināt vēstījuma saturu. Ne velti, iznākot jaunai filmai, tiek izdots arī tās singls, vai pat radīta singlu plate, kas kļūst par patstāvīgu mākslas darbu. Ar mūzikas palīdzību filmai var piešķirt nepieciešamo “atmosfēru” un mākslinieciski “pasvītrot” katras ainas būtību. Arī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču reklāmas holdings īsteno vērienīgu darbinieku motivēšanas programmu

    Viens no pasaulē lielākajiem reklāmas un komunikācijas holdingiem franču Publicis Groupe turpina motivēt savus darbiniekus, emitējot akcijas. Nākošmēnes mātes kompānijas akcijas saņems aptuveni 4 tūkstoši darbinieku . Par reklāmas grupas līdzīpašniekiem kļūs aģentūru Starcom MediaVest, Saatchi & Saatchi un citu meitas uzņēmumu darbinieki, kas ilgus gadus produktīvi strādājuši holdingā. Katram tiks piešķirtas akcijas aptuveni 2800 euro vērtībā. Šāda […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Partizānu mārketings – iespēja savu zīmolu reklamēt unikālā veidā

    Lai gan ir grūti precīzi raksturot, partizānu mārketings (guerilla mārketings) ir jebkāda veida reklāmas, kas ir neparastas, negaidītas un parasti zīmīgas ar unikālu, neaizmirstamu reakciju vai mijiedarbību ar skatītāju. Šī stratēģija ietver augstu radošumu, iztēli un vēlmi uzņemties risku, taču viena lieta, kas tai noteikti nav nepieciešama, ir liels budžets – partizānu mārketings lieliski der […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Galvenās atšķirības starp mārketingu un sabiedriskajām attiecībām

    Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Animācijas filmas veidotāji izsmej interneta reklāmu

    Amerikāņu satīriskās animācijas filmas South Park veidotāji izsmējuši inteneta reklāmu, kuras apjoms pēdējā laikā sāk aizkaitināt interneta lietotājus. Video attēlo cilvēka bezspēcību cīņā ar “uzbāzīgajām” interneta reklāmām. Mūsdienās nav iespējams vienkārši palasīt ziņas, jo nepārtraukti ekrāna malās un pat uz ziņu teksta “uzlec” visdažādākie reklāmas piedāvājumi. Cenšoties tos aizvērt, atveras arvien jauni – tas ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Android reklāma iegūst 2015. gada skatītākā reklāmas video titulu

    Tuvojoties gada beigām, mārketinga un reklāmas nozaru portāls Adweek sadarbībā ar videoreklāmas platformu Unruly apkopoja 2015. gada skatītākos reklāmas video, kas guvuši vislielāko popularitāti internetā. Šis gads pārsteidza ar rekordlielu skatījumu skaitu, kas uzstādīja jaunu rekordu. Lai veiktu eksperimentu, eksperti atlasīja 1300 populārākos interneta video un apkopoja datus par to, cik reizes katra reklāma tika “nošērota”. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Marks & Spencer atspoguļo pārtikas produktu māksliniecisko vērtību

    Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer sadarbībā ar reklāmas aģentūru RKCR / Y & R radījis “garšīgu” reklāmas video, kas iedvesmos ikvienu saldummīli. Video rullītis ar nosaukumu Adventures in Surprises (Piedzīvojumi pārsteigumos) izceļ vizuāli pievilcīgos Marks & Spencer pārtikas nodaļas produktus. Šajā Ziemassvētku video tiek attēloti tādi neparasti produkti kā pingvīnu kūka un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lielbritānija plāno ierobežot kaitīgo pārtikas produktu reklāmu

    Lielbritānijas varas iestādes plāno ierobežot saldumu, čipsu un gāzēto dzērienu reklāmu. Kaitīgo pārtikas produktu ražotājiem būs aizliegts izvietot reklāmu internetā – sociālajos tīklos un videospēlēs, kā arī nedrīkstēs reklāmās attēlot multfilmu personāžus. Jauno likumprojektu izstrādā Lielbritānijas reklāmas standartu komiteja (ASA). Ideja par šādu aizliegumu radās, pamatojoties uz pārmērīgo bērnu un pusaudžu aptaukošanos. Pēc nacionālo ekspertu datiem spriežot, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Humors reklāmās – vai tas atmaksājas?

    Kāpēc tik daudzi reklāmdevēji savās reklāmās izmanto humoru? Lūk, vienkārša atbilde – reklāmai ir jāspēj pievērst cilvēku uzmanību, un smieklīgas reklāmas tiešām to spēj. Ja apdomā, kādas ir pēdējās reklāmas, ko esat apsprieduši ar draugiem vai dalījušies savā “Facebook” profilā, tad ir skaidrs, ka lielākajā daļā no tām ir iesaistīts humors, un jūs tās būtu gatavi noskatīties […]

    Lasīt tālāk