Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) reklāma ir ļoti provokatīva un tieša – tā precīzi atspoguļo autovadītāja sajūtas un dilemmu starp drošu braukšanu un mūsdienu tehnoloģiju iespējām.
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Ziemassvētku gaidīšanas laikā zīmoli sacenšas sirsnīgu un uzrunājošu reklāmu radīšanā, lai uzburtu saviem klientiem svētku sajūtu. Arī šokolādes batoniņu ražotājs KitKat sadarbībā ar reklāmas aģentūru JWT London atspoguļoja savu redzējumu par Ziemassvētku video sižetu. Reklāmas video ilgst 30 sekundes, taču šajā laikā nekas nenotiek – vienīgais, ko skatītāji redz, ir pelēks ekrāns. Video nav papildināts ne ar […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē lielākais premium klases alkoholisko dzērienu ražotājs Diageo radījis visai neparastu Ziemassvēku reklāmu, kurā aktieris Niks Offermans klusējot malko viskiju pie kamīna. Video reklāmas galvenais varonis sēž greznā ādas krēslā pie kamīna un dzer viskiju, 45 minūšu laikā nebilstot ne vārda. Kad viskijs beidzas, viņš vienkārši papildina glāzi un turpina baudīt dzērienu. Šī minimālistiskā reklāma […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu Melnās piektdienas vērienīgās izpārdošanas nu jau kļuvušas par tradīciju arī citās pasaules valstīs. Apzīmējumu Melnā piektdiena pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados ieviesa Filadelfijas policija, raksturojot dienu pēc Pateicības dienas, jo pēc svētkiem daudzi cilvēki devās iepirkties, radot lielus sastrēgumus. Šogad iepirkšanās bumu skāra kāds šokējošs pārpratums, kas aktualizēja vardarbības problēmu, ar kuru šobrīd cīnās visā pasaulē. […]
-
by informacija Comments are off
Apavu zīmols Stuart Weitzman izvēlējies jaunas reklāmas sejas (un kājas). Reklāmas kampaņā Nearlynude (Teju kaila) piedalījās trīs modeles – Gigija Hadida, Lilija Aldridge un Joana Smallsa. Šis trio sadarbojas ar zīmolu Victoria’s Secret un piedalās tā grandiozajās skatēs. Fotogrāfs Mario Testino modeles fotografēja kailas – vienīgais, kas rotājās uz sieviešu augumiem, bija Stuart Weitzman sandales […]
-
by informacija Comments are off
Vācu lielveikalu tīkls EDEKA sadarbībā ar kulta reklāmas aģentūru Jung Von Matt radījis patiesi iespaidīgu reklāmas video, kas uzrunā ar savu emocionalitāti un liek ikvienam aizdomāties par saviem tuviniekiekiem ne tikai svētku laikā. Stāsta galvenais varonis ir kāds vientuļš seniors, kura bērni jau vairākus gadus nespēj atrast laiku, lai apciemotu vīrieti gada ģimeniskākajos svētkos – […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan nevar viennozīmīgi noteikt, kuras reklāmas skaitās “labas”, bet kuras “sliktas”, ir dažādi principi, pēc kuriem var spriest par reklāmas kvalitāti, īpašībām un cilvēku interesi par tām. Lai gan reklāmdevēji nekad apzināti necenšas reklāmu izveidot nebaudāmu, ir vairākas izplatītākās kļūdas, ko mēdz pieļaut daudzi uzņēmumi, neatkarīgi no viņu lieluma un ietekmes. Uzmanības novēršana Viena […]
-
by informacija Comments are off
Vācu kompānija Otto nolēma uzburt saviem klientiem Ziemassvētku sajūtu, radot labestīgu un aizkustinošu reklāmas video. Video koncepciju izstrādāja aģentūra Heimat Berlin. Animācijas īsfilmā tiek atspoguļots stāsts par kādu pastnieku, kurš Ziemassvētku priekšvakarā nejauši atrod vēstuli, kas pirms daudziem gadiem iekritusi grīdas dēļu spraugā. Izrādās, ka uz paciņas nav norādīta ne adrese, ne saņēmēja vārds – tikai ar […]
-
by informacija Comments are off
Ukrainas komunikācijas aģentūra Cheil Ukraine radījusi jaunu Samsung reklāmas video. Videoklipā, kas prezentē viedtālruni Samsung Galaxy Note 5, aģentūras radošā komanda akcentē unikālo Ukrainas kultūru. Idejas autori atklāj, ka viņus iedvesmojusi ukraiņu kultūra. Radītie tēli darbojas kā spēcīgs zemapziņas enkurs, kas atbrīvo neizmērojamo estētisko enerģiju. Video laikmetīgais savijas ar mūsdienīgo, atklājot, ka evolūcija ir brīnumaina. […]