reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Japāņu kompānija atspoguļo dronu graciozitāti

    Japāņu mazumtirgotājs BUYMA uzsāka reklāmas kampaņu, kurā vienotā kompozīcijā sintezējas dejas, dizaina un tehnoloģiju elementi. Video centālie tēli ir kaili dejotāji, kuru ķermeņus ar baltu lapu palīdzību piesedz bezpilota lidaparāti (droni). Dejotāji izpilda baleta klasikas Gulbju ezers partiju, un viņu kustības atveido četri droni, kas ir gluži kā kailo dejotāju ēna. Video A Kind Drone (Laipns […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nosaukta 2015. gada skatītākā reklāma vietnē YouTube

    Globālā interneta tehnoloģiju kompānija Google sadarbībā ar mārkeinga portālu Adweek.com atklāja desmit šī gada skatītākos reklāmas video vietnē YouTube. Par populārāko 2015. gada komerciālo video kļuva mobilās spēles Clash of Clans reklāma, kurā dalību ņēma aktieris Liams Nīsons, ievērojams ar dalību tādās filmās kā Schindler List, Star Wars, Batman Begins. Reklāma vietnē Youtube skatīta 82,2 miljonus reižu. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Victoria’s Secret sniegotie “eņģeļi” atdzīvina Romas arhitektūru

    Modes zīmols Victoria’s Secret prezentējis savu jauno Ziemassvētku reklāmu, kurā apakšveļā rotājas sniegoti “eņģeļi”. Pirmizrēde norisinājās tradicionālās Victoria’s Secret modes skates laikā. Video dalību ņēma modeles – Lilija Aldridge, Behati Prinslo, Marta Hanta, Teilore Hila un Jasmīna Tuksa. Video muzikālo noformējumu veido dziedātājas Teilores Sviftas skaņdarbs This Love. Reklāmas filmēšana norisinājās šī gada vasarā vienā no romantiskākajām pasaules […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Porsche jaunajā reklāmas video atspoguļo cīņu ar sevi

    Vācijas autoražotājs Porsche savā jaunajā reklāmas video apvienojis vairākas sporta zvaigznes. Video radīts, lai promotētu zīmola atjaunoto sporta auto modeli 911 Carrera. Par reklāmas galvenajiem varoņiem kļuva krievu tenisiste Marija Šarapova un pasaules šaha čempions Magnuss Karlsens. Bez šīm ievērojamajām pasaules sporta personībām video ar datorgrafikas palīdzību tika iedzīvināts bijušā absolūtā pasaules čempiona boksā Muhameda Ali […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Minimālisms reklāmās

    Attīstoties tehnoloģijām, attīstās arī reklāmdevēju vēlme radīt arvien sarežģītākas un bezgaumīgākas reklāmas, tās pasniedzot visdažādākajos veidos. Reklāma sasniedz cilvēkus caur televīziju, internetu un mobilajiem telefoniem. Skaļums un sarežģītība gan vairs neatstāj uz klientu tādu iespaidu kā agrāk, radot nopietnu problēmu uzņēmējiem, kas cīnās par tirgus daļu. Minimālisms reklāmās piedāvā vienu iespējamu atbildi uz šo problēmu. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Audi rada īstenu reklāmas šedevru

    Mūsdienu reklāmas māksla ir sasniegusi patiesi augstu līmeni, un video reklāmas dažkārt izvēršas par iedvesmojošām īsfilmām, kas ir vērtējamas ne tikai kā informatīvs materiāls, bet gan patstāvīgs multimediju mākslas darbs. Tendence, kas jau ilgāku laiku vērojama reklāmas nozarē, ir neparedzamas, sižetiski sarežģītas video reklāmas, kas līdz pēdējam brīdim neatklāj promotēto produktu. Šāda veida reklāmas patiesi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krištianu Ronaldu demosntrē savu ritma izjūtu zīmola Monster reklāmā

    Pasaulslavenais portugāļu futbolists Krištianu Ronaldu kļuvis par austiņu ražotāja Monster Ziemassvētku reklāmas kampaņas galveno varoni. Jaunajā video sportists izpilda Ziemassvētku klasiku Zvaniņš skan, izmantojot sadzīves priekšmetus – glāzes, dakšas, bumbu un pat automašīnas signalizāciju. Ronaldu kļuva par Monster  zīmola reklāmas seju kampaņas #LiveLifeLoud ietvaros, kas tika uzsākta, lai promotētu zīmola jauno austiņu modeli Monster ROC. Šis video ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīga reklāma ne tikai informē, bet sniedz arī emocionālu gandarījumu

    Ikviena uzņēmuma reklāmas pozicionēšanās paziņojuma beigās tā zīmolam ir jābalstās uz emocionālu ieguvumu. Protams, reklāmā ir svarīgi izklāstīt funkcionālos labumus, kādus produkts/ pakalpojums sniegs klientam, kas ir būtiski, lai piesaistītu uzmanību un gūtu panākumus. Taču problēma ir tā, ka jebkurš produkts attiecīgajā kategorijā parasti piedāvā vienas un tās pašas funkcionālās priekšrocības. Ir ļoti grūti atšķirt, […]

    Lasīt tālāk