Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer turpina pārsteigt ar “garšīgiem” reklāmas video, kas uzrunā ikvienu gardēdi. Pēc video rullīša Adventures in imagination (Piedzīvojumi iztēlē) panākumiem, zīmols radījis vēl vienu video Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā), kura muzikālo pavadījumu veido grupas Clean Bandit kompozīcija Rather Be. Video izcelti vizuāli pievilcīgie Marks & Spencer […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Augļu un dārzeņu pārstrādātāja Spilva jaunās Ziemassvētku reklāmas ir patiesi asprātīgas, un tās sevī ietver nelielu pārsteiguma momentu, kas, noskatoties reklāmu, liek pasmaidīt.
-
by informacija Comments are off
Aizejošais 2015. gads pasaules reklāmas industrijai bijis patiesi ražīgs. Tika radīti daudzi brīnišķīgi projekti, kuru īstenošanai reklāmas aģentūras izmantoja modernākās tehnoloģijas, kā arī nestandarta un inovatīvus risinājumus. Pētījumi liecina, ka par galveno zīmolu komunikācijas kanālu joprojām kalpo televīzija – ne tikai jaunajos reklāmas tirgos, bet arī attīstītākajās valstīs – ASV, Lielbritānijā un Francijā. Aktīvi pieaug […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu reklāmas un mārketinga kompānijas Grey globālais kreatīvais direktors Tors Mirens nākamgad ieņems Apple mārketinga komunikāciju viceprezidenta amatu. Tors Mirens būs atbildīgs par zīmola reklāmu, kā arī vadīs video, interaktīvā web dizaina, iepakojuma dizaina un skatlogu dizaina komandas. Šobrīd Mirens vēl ieņem radošā direktora un viceprezidenta amatu kompānijā Grey New York. Pildīt jaunā amata pienākumus korporācijā […]
-
by informacija Comments are off
Kanādas izklaides industrijas uzņēmumu grupa Cineplex, tuvojoties gada sirsnīgākajiem un ģimeniskākajiem svētkiem, radījis emocionālu multiplikācijas īsfilmu ar nosaukumu Lily & the Snowman, kas aicina atrast laiku tiem, kurus mīli. Animācijas video atspoguļo sirsnīgu stāstu par meiteni un sniegavīru, kas kļūst par viņas labāko draugu un līdzgaitnieku. Filmiņā tiek atklāts neparasts veids, kā meitene pasargā sniegavīru […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu multiplikācijas filmas The Simpsons galvenais varonis Homērs Simpsons kļuvis par video vietnes YouTube reklāmas kampaņas seju. Reklāmas aģentūra Camp + King sadarbībā ar portālu radījusi video, kurā Homērs attīsta savu nelielo biznesu ar video reklāmas TrueView palīdzību. Par video pamatu kalpo seriāla The Simpsons ceturtās sezonas oriģinālā sērija. Homērs iegādājas sniega tīrāmo mašīnu un […]
-
by informacija Comments are off
Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās. Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu. Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot […]
-
by informacija Comments are off
Japānas premium segmenta auto ražotājs Lexus īstenojot savu jauno reklāmas kampaņu, sadarbojas ar Holivudas aktieri un producentu Džūdu Lovu. Šīs sadarbības rezultātā radīts elegants video ar nosaukumu The Life RX. Reklāmas video tika filmēts Itālijā, un filmēšanas gaitu var aplūkot video vietnē YouTube. Video sākas ar to, ka Džūda Lovs piebrauc pie viesnīcas un nodod Lexus […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienu pasaulē, kad produkti un zīmoli nepacietīgi meklē patērētāju uzmanību, reklāmas paliek aizvien kritiskākas. Šajā sacensībā, kā veicināt paša produktu vai pakalpojumu, reklāmdevēji sāk variēt ar dažādiem stiliem, lai piesaistītu klientus. Viena no šādām taktikām ir salīdzinošā reklāma – tai gan ir ļoti smalka līnija starp godīgu un negodīgu tirdzniecības praksi, un var radīt pat juridiskas […]