reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Marks & Spencer svētkos iepriecina gardēžus

    Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer turpina pārsteigt ar “garšīgiem” reklāmas video, kas uzrunā ikvienu gardēdi. Pēc video rullīša Adventures in imagination (Piedzīvojumi iztēlē) panākumiem, zīmols radījis vēl vienu video Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā), kura muzikālo pavadījumu veido grupas Clean Bandit kompozīcija Rather Be. Video izcelti vizuāli pievilcīgie Marks & Spencer  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizvadītā gada video reklāmu tendence – izteikta emocionalitāte

    Aizejošais 2015. gads pasaules reklāmas industrijai bijis patiesi ražīgs. Tika radīti daudzi brīnišķīgi projekti, kuru īstenošanai reklāmas aģentūras izmantoja modernākās tehnoloģijas, kā arī nestandarta un inovatīvus risinājumus. Pētījumi liecina, ka par galveno zīmolu komunikācijas kanālu joprojām kalpo televīzija – ne tikai jaunajos reklāmas tirgos, bet arī attīstītākajās valstīs – ASV, Lielbritānijā un Francijā. Aktīvi pieaug […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Globālās mārketinga kompānijas Grey kreatīvais direktors nākamgad pievienosies Apple

    Amerikāņu reklāmas un mārketinga kompānijas Grey globālais kreatīvais direktors Tors Mirens nākamgad ieņems Apple mārketinga komunikāciju viceprezidenta amatu. Tors Mirens būs atbildīgs par zīmola reklāmu, kā arī vadīs video, interaktīvā web dizaina, iepakojuma dizaina un skatlogu dizaina komandas. Šobrīd Mirens vēl ieņem radošā direktora un viceprezidenta amatu kompānijā Grey New York. Pildīt jaunā amata pienākumus korporācijā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Neparasts Ziemassvētku stāsts, kas aicina atrast laiku tiem, kurus mīli

    Kanādas izklaides industrijas uzņēmumu grupa Cineplex, tuvojoties gada sirsnīgākajiem un ģimeniskākajiem svētkiem, radījis emocionālu multiplikācijas īsfilmu ar nosaukumu Lily & the Snowman, kas aicina atrast laiku tiem, kurus mīli. Animācijas video atspoguļo sirsnīgu stāstu par meiteni un sniegavīru, kas kļūst par viņas labāko draugu un līdzgaitnieku. Filmiņā tiek atklāts neparasts veids, kā meitene pasargā sniegavīru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Homērs Simpsons iegādājas reklāmu vietnē YouTube

    Amerikāņu multiplikācijas filmas The Simpsons galvenais varonis Homērs Simpsons kļuvis par video vietnes YouTube reklāmas kampaņas seju. Reklāmas aģentūra Camp + King  sadarbībā ar portālu radījusi video, kurā Homērs attīsta savu nelielo biznesu ar video reklāmas TrueView  palīdzību. Par video pamatu kalpo seriāla The Simpsons ceturtās sezonas oriģinālā sērija. Homērs iegādājas sniega tīrāmo mašīnu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga pārpilnībā pasaule tiecas pēc dabiskā skaistuma

    Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās. Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu. Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lexus piedāvā uz brīdi “ienirt” greznībā

    Japānas premium segmenta auto ražotājs Lexus īstenojot savu jauno reklāmas kampaņu, sadarbojas ar Holivudas aktieri un producentu Džūdu Lovu. Šīs sadarbības rezultātā radīts elegants video ar nosaukumu The Life RX. Reklāmas video tika filmēts Itālijā, un filmēšanas gaitu var aplūkot video vietnē YouTube. Video sākas ar to, ka Džūda Lovs piebrauc pie viesnīcas un nodod Lexus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Salīdzinošā reklāma – smalka līnija starp godīgu un negodīgu mārketingu

    Mūsdienu pasaulē, kad produkti un zīmoli nepacietīgi meklē patērētāju uzmanību, reklāmas paliek aizvien kritiskākas. Šajā sacensībā, kā veicināt paša produktu vai pakalpojumu, reklāmdevēji sāk variēt ar dažādiem stiliem, lai piesaistītu klientus. Viena no šādām taktikām ir salīdzinošā reklāma – tai gan ir ļoti smalka līnija starp godīgu un negodīgu tirdzniecības praksi, un var radīt pat juridiskas […]

    Lasīt tālāk