reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Meli pret pārspīlējumu – kāda ir atšķirība?

    Reklāmdevēji mēģina pārliecināt cilvēkus iegādāties preci vai produktu izmantojot dažādas metodes – uzņēmums var sniegt izklaidējošu ziņu par savu zīmolu, salīdzināt produktus ar savu konkurentu produktiem, pastāstīt par produkta specifikācijām vai izteikt neskaidrus apgalvojumus, ko nevar pierādīt vai noraidīt. Pēdējā metode ir pazīstama kā pārspīlēšana – reklamētais produkts var šķist labāks, kā ir patiesībā, tomēr […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Portāls Adweek atzinis Samsung radīto video par vienu no silgtākajām 2015. gada reklāmām

    Mārketinga portāls Adweek par vienu no iespaidīgākajām 2015. gada video reklāmām atzinis Samsung radīto video, kas atspoguļo viedpulsteņa Gear S2 apbrīnojamās iespējas. Video pārsteidz ar ievērojamo dalībnieku skaitu, kā arī ar pārdomāto horeogrāfiju, jo galvenais izteiksmes līdzeklis šajā reklāmā ir plastiskais cilvēka ķermenis. Dalību video ņēma 150 dejotāji, kas ar savām kustībām atveidoja viedpulksteņa formas un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Louis Vuitton izvēlas neparastu reklāmas seju

    Modes zīmols Louis Vuitton nolēmis paeksperimentēt ar jaunās reklāmas seju, zināmu fotomodeļu un aktrišu vietā izvēloties datorspēles Final Fantasy XIII galveno varoni vārdā Lightning (Zibens). Neparastais projekts radīts, lai prezentētu zīmola 2016. gada pavasara – vasaras kolekciju. Final Fantasy ir japāņu datorspēļu sērija, ko radījis spēļu dizaineris Hironobu Sakaguči. Zīmols ietver sevī arī filmas, žurnālus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nike prezentē īsfilmu ar NBA basketbolistu dalību

    Zīmola Nike piecu minūšu garā īsfilma Bring Your Game, kas debitēja Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēļu laikā Ziemassvētku brīvdienās, atspoguļo stāstu par bērnu bariņu, kuri nevar viennozīmīgi vienoties par labāko NBA spēlētāju, tādēļ nolemj pavadīt laiku, ceļojot pa visu pasauli, lai satiktu ievērojamākos zīmola Nike sadarbības basketbolistus. Jaunieši vienkārši ierodas pie katra no viņiem un atklāj […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kompānija TiVo reklāmas kampaņas ietvaros izjoko kinoteātra apmeklētājus

    Amerikas kompānija TiVo izjokoja simts kinoteātra apmeklētājus, lai reklamētu jauno TV konsoli BOLT. Uz slēgto pēdējās Bondiādes daļas 007: Spektrs seansu bija uzaicināti 100 cilvēki, un filmas kulminācijas brīdī uz lielā ekrāna parādījās skaļa un kaitinoša reklāma. Skatītāju reakcija tika filmēta ar 13 slēptajām kamerām. Negaidītā reklāmas pauze filmas apmeklētāju vidū izraisīja negatīvas emocijas. Pēc […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Metaforas kā kreatīvs risinājums unikālai reklāmai

    Kad saldumu ražotājs “Skittles” vēlējās sākt pārdot savas krāsainās konfektes, viņi izmantoja saukli “nogaršo varavīksni”. Un tas strādāja! Miljoniem patērētāju visā pasaulē nevarēja atrauties no šī, nu jau, tik skanīgā un atbilstošā saukļa. Tātad, kas to padarīja tik veiksmīgu? Pirmkārt jau tas, ka tā bija metafora. Un kas tā īsti ir? Būtībā, metafora ir pārnestā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lenovo atklāj, kā ar planšetdatora palīdzību var uzburt svētku sajūtu

    Ķīnas elektronikas ražotājs Lenovo laida klajā Jaungada reklāmas kampaņu, lai popularizētu jauno planšetdatoru Yoga Tab3 PRO ar iebūvētu projektoru. Sadarbībā ar Krievijas reklāmas aģentūrām Exactly Digital  un Hungry Boys  tika radīts reklāmas rullītis, kas atklāj, kā ar radošu pieeju un mūsdienīgas ierīces palīdzību var radīt svētku sajūtu. Video galvenais varonis ir puisēns, kas saslimis Jaungada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radīta pirmā reklāma sinemagrāfijas tehnikā

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut radījusi jaunu, kreatīvu reklāmu, kas pasniegta inovatīvā formātā. Video uzņemts izmantojot sinemagrāfiju – attēlu, kas ietver sevī dzīvu mirkli, un šis efekts panākts, izmantojot gan fotogrāfijas, gan video elementus. Zīmola Pizza Hut  kampaņa kļuvusi par pirmo, kuras īstenošanā tika izmantota sinemagrāfija. Video attēlo pāri, kas uzņem selfiju  Ņujorkā, Taimskvērā, un aiz […]

    Lasīt tālāk