Kurš gan būtu domājis, ka uzkopšanas darbi spēj sagādāt tik daudz patīkamu emociju? Tīrīšanas līdzekļu ražotājs Cillit Bang savā jaunajā reklāmas video parāda enerģisku paraugdemonstrējumu patiesi kaislīgai tīrīšanai. Dejotājs un horeogrāfs Daniels Kampos sniedz paraugstundu uzkopšanā, dejojot pie 80. gadu klasikas Maniac no kinolentes Flashdance. Uzsākot netīrās remontdarbnīcas uzkopšanu, Kampos ieliek ausīs austiņas, un viņa […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut nākusi klajā ar apģērbu līniju Hut Swag. Zīmols skaidro, ka šī īpašā apģērbu līnija ir radīta tiem, kas uzskata picu par savu “labāko draugu” – īsteniem picas cienītājiem. Apģērbu kolekcijā ir cepures, šalles, krekli, zeķes un arī aksesuāri, piemēram, īpašās picas saulesbrilles. Katra produkta dizainā ietverts picas motīvs, kas rada […]
-
by informacija Comments are off
Pasaules Dabas Fonda sociālā kampaņa izrotā pilsētvidi ar skaistiem Latvijas dabas skatiem, tajā pašā laikā brīdinot par dabas bagātību apdraudējumu, ko radām mēs paši.
-
by informacija Comments are off
“Vienradži liek laternām spīdēt spožāk, televizoriem rādīt spilgtāku attēlu un ēdienam krāsnī pagatavoties ātrāk,” tā teikts Apvienotās Karalistes enerģijas piegādātāja First Utility jaunajā reklāmas video. Reklāma ir patiesi savdabīga – tās centrālais tēls ir vienradzis, kurš, kā teikts video, ir HD elektrības vēstnesis, kas apgādā pilsētu ar vēl nepieredzētu elektroenerģijas spēku. Tas viss izklausās komiski, […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais tīkls Twitter senšas patērētājiem atvieglot dalīšanos ar iemīļoto zīmolu jaunumiem, izmantojot jaunās “sarunvalodas reklāmas”. Reklāmas šobrīd ir pieejamas beta testēšanas režīmā, ietverot pogu call-to-action. Kad lietotājs nospiež šo pogu, parādās tvīts ar zīmola jaunumiem, un lietotāji, kas vēlas šo ziņu pirms dalīšanās padarīt personiskāku, var to papildināt. Jau vairākus gadus vietne Twitter tiek veiksmīgi […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskais fitnesa klubu tīkls Equinox uzsācis jaunu reklāmas kampaņu, kuras dizainiskais noformējums vairāk atgādina modes zīmola reklāmu. Kampaņa iziet ārpus treniņu rāmjiem un mudina cilvēkus uzņemties saistības ne tikai sporta zālē, bet arī dzīvē. Zīmols aicina būt apņēmīgiem visdažādākajās jomās – sociālajās aktivitātēs, sieviešu tiesību aizstāvībā, seksualitātē un citās. “Equinox būtība ir saistības – mēs esam […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskā organizācija International Association of Victims of Incest, kas cīnās pret vardarbību ģimenē, aizvadītā gada nogalē radīja video, kas atspoguļo svētku laika drūmās puses, akcentējot vardarbības ģimenē pieaugumu. Sociālais video parāda to, ka ne visās ģimenēs Ziemassvētki tiek gaidīti ar prieku – dati liecina, ka 75 % seksuālās vardarbības gadījumu notiek tieši ģimenēs. Video galvanais […]
-
by informacija Comments are off
Japāņu autoražotājs Honda prezentējis jauno Honda Civic reklāmas video The Dreamer (Sapņotājs), kurā automobīļu dizaineris “uzspridzina” savu prātu, radot patiesi iespaidīgu automobīļa modeli. Video ir dinamisks un pārsteidz ar vizuālo bagātību, kas iepriecinās jebkuru fantastikas žanra piekritēju. Video sauklis Dirrect from our imagination (Tieši no mūsu iztēles) atspoguļo to rūpību un izdomu, ar kādu dizaineri radījuši […]