reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Heineken rada minūti garu mūziklu

    Vieglo alkoholisko dzērienu zīmols Heineken  nācis klajā ar video, kurā atspoguļota sieviešu himna pret vīriešu alkoholismu. Īsfilma līdzinās īstenam mūziklam grupas ABBA  stilā, kas aizrauj ar savu enerģiskumu. Par video galvenajām varonēm kļuva sievietes, kuras apbēdinājusi iereibušu vīriešu uzvedība – aizmigšana naktsklubā, nepieklājīga uzvedība un nespēja pieņemt pārdomātus lēmumus. Īsfilmas finālā kāds vīrietis bārā atsakās no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Pokémon aicina atcerēties bērnības varoņus

    Zīmols Pokémon  poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50  izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga. Kompānija Pokémon  atklāja arī to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ilja Olijevskis un Mariss Balodis. Atskats uz pieredzi un līdzdarbošanos

    Iedvesmojoša saruna par to, kā sports atvedis tagadējo MediaCom Latvia  digitālās nodaļas vadītāju Ilju Olijevski uz šo reklāmas aģentūru, kā arī neliels ieskats reklāmas tapšanas procesā, ko skaidro grafiskais dizaineris Mariss Balodis. Atskats uz pieredzi un līdzdarbošanos. Foto: Jef Safi/https://www.flickr.com/photos/jef_safi//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Personība, kas nepārstāj iedvesmot

    Mūzikas leģendas Deivida Bovija radošums nereti ir veicinājis arī citu mākslinieku jaunradi, tādēļ, pēc viņa aiziešanas, daudzos sociālajos portālos lielu popularitāti guvis britu mākslinieces Helenas Grīnas radītais GIF attēls, kurā attēlots, kā dzīves laikā mainījies Deivida Bovija izskats. Māksliniece ar šo darbu dalījusies jau pērn, kad mūziķis svinēja savu 68. dzimšanas dienu. GIF  apvieno 29 Deivida […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Roberts Patinsons kļūst par franču modes nama Dior reklāmas seju

    Britu aktieris Roberts Patinsons uzsācis sadarbību ar franču modes namu Dior, kļūstot par tā kārtējās reklāmas kampaņas seju. Patinsons promotē zīmola jaunās vīriešu smaržas Eau for Men. Jaunajā Dior  reklāmas video Roberts Patinsons spēlē mūsdienīga “ielu prinča” lomu. Aktieris pastaigājas pa Ņujorkas ielām, skanot kompozīcijai All I Need, un ik pa laikam uz māju sienām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Taizemiešu zīmols atvainojas sabiedrībai par diskriminējošu reklāmu

    Taizemiešu zīmols publiski atvainojies par nekorekto ādas balināšnas līdzekļa reklāmu, kurā atklāti tika atspoguļots, ka tumšādaini cilvēki ir neveiksminieki. Kompānija Seoul Secret  pagājušās nedēļas nogalē izņēma diskriminējošo reklāmu no vietnes YouTube. Video atspoguļoja divu sieviešu tuvplānus brīdī, kad viena no reklāmas galvenajām varonēm pēkšņi kļūst tumšādaina. Neparastā visualizācija tika papildināta ar paskaidrojošu vēstījumu: “Tev jābūt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

    Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apdrošināšanas kompānija Geico asprātīgā veidā atklāj savas priekšrocības

    Turpinot kampaņu It’s What You Do (Tas, ko tu dari), apdrošināšanas kompānija Geico savā jaunajā reklāmas vedeo piedāvā elpu aizraujošu pakaļdzīšanās ainu, kas tiek pārtraukta vissvarīgākajā mirklī. Galants un bezbailīgs spiegs, kas bēg no “sliktajiem puišiem”, uzlecot uz debesskrāpja jumta, saņem negaidītu zvanu, un, skatītājiem par pārsteigumu, zvanītāja ir viņa māte. Drošsirdīgā varoņa tēls vēl vairāk […]

    Lasīt tālāk