Minimālisms dizainā kļūst arvien populārāks un patiesi – tas ir lielisks, ja tiek pareizi izmantots. Taču dažreiz rezultāts var pakļaut sevi plašām interpretācijām… Runājot konkrētāk, mākslinieka Leu Cangs (Lehu Zhang)no San Francisko veidotais plakāts par godu Ķīniešu Jaunajam – mērkaķa gadam (kas sākās vakardien) gala rezultātā vairāk izskatījās pēc seksuāla tēla. “Es izlēmu, ka plakāta […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Virtuālās saziņas un mikroblogošanas vietne Twitter prezentējusi jauno reklāmas modeli, kas ļaus uzņēmumiem sasniegt un paaugstināt reklāmas vērtību. Jaunais reklāmas modelis nosaukts par First View (Pirmais skats). Reklāmas princips ir ļoti vienkāršs, tādējādi ļaujot aktuālajai reklāmai parādīties lietotāju laika joslās, nezaudējot aktualitāti laikā. Reklāma būs redzama 24 stundu periodā, lietotājiem pirmo reizi atverot Twitter aplikāciju […]
-
by informacija Comments are off
Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss (Super Bowl) ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to, nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa. Šogad vien izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Kā jebkuri svētki, arī romantika ir liels bizness – ja esat restorāna vai viesnīcu īpašnieks jūs neapšaubāmi ievērosiet kā pieaugt […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīgas reklāmas kampaņas pamatā ir interesanta, inovatīva un uzmanības piesaistoša reklāmas ideja. Tas, protams, prasa ieguldītu laiku un darbu, tai skaitā, rūpīgu esošās tirgus un nozares situācijas analīzi, toties gandarījums par paveikto ir ne mazāks par pieliktajām pūlēm. Par to iespējams pārliecināties sekojošās reklāmu kampaņās. The Directory Big Won rankings nosaucis 2015. gada visvairāk apbalvotās […]
-
by informacija Comments are off
Lielākā alus brūvēšanas kompānija Anheuser-Busch InBev šodien publicējusi 30 sekunžu garu promo klipu, savai vēl neiznākušajai Superkausa izcīņas starplaiku reklāmai. Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā 5 miljonus ASV dolāru, lai rezervētu vietu spēles laikā – sacenšoties, kura reklāma uzvarēs […]
-
Posted in:
X
by informacija Comments are off
Šī noslēpumainā vides reklāma rada patiesu neizpratni par to, ko tad īsti tā reklamē. Ne plakāta teksts, ne arī vizuālais noformējums nenes pilnvērtīgu vēstījumu, atklājot vien to, ka sākusies izpārdošana.
-
by informacija Comments are off
Slavenā ukraiņu izcelsmes amerikāņu aktrise Mila Kunisa kļuvusi par zīmola Jim Beam jauno reklāmas seju. Viskija ražotājs uzaicināja kino aktrisi pastaigāties pa savu iespaidīgo noliktavu, kura viesmīlīgi Kunisas priekšā atver ne vien savas durvis bet arī sienas. Reklāmas kampaņas ar nosaukumu A Look Inside (Skats no iekšpuses) ietvaros Mila Kunisa ielūkojās Jim Beam noliktavā, kurā […]
-
by informacija Comments are off
Lai pierādītu, ka brokastu pārslas Honey Nut Cheerios tiek ražotas, izmantojot īstu medu, zīmols pārvērta savu vides stendu Floridā par īstenu bišu stopu. Kāds biškopis un viņa 500 000 bites palīdzēja radīt nepieciešamo medus daudzumu un nodot vēstījumu, pārsteidzot ikvienu garāmgājēju. “Medus ir kas vairāk par vienkāršu sastāvdaļu – tā ir svarīgākā Honey Nut Cheerios […]