Britu reklāmas aģentūras Wildstone radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]
reklāma
-
-
Posted in:
Pissi.ee: Pissi duši all!
by informacija Comments are off
Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu telekanāli NBC un ABC atteikušies ēterā raidīt reklāmu ar plus izmēra modeļu dalību. Video, kas uzņemts, lai promotētu sieviešu apģērbu zīmolu Lane Bryant, modeles ar sievišķīgām formām attēlotas vien apakšveļā. Reklāmas galvenās varones stāsta, kādēļ viņas lepojas ar savu ķermeni, uzsverot, ka daudzas sievietes aizmirst, ka ķermenis ir sievietes lepnums. Kampaņa ar nosaukumu #ThisBody […]
-
by informacija Comments are off
Britu zinātnieks Stīvens Hokings kļuvis par auto zīmola Jaguar pirmā krosovera F-Pace reklāmas video varoni. “Jūs visi pazīstat mani kā profesoru Stīvenu Hokingsu – fiziķi, kas izzina telpas un laika noslēpumus, taču manai personībai ir arī otra puse, par kuru jūs pat, iespējams, neesat iedomājušies – aktieris Stīvens Hokings. Vienmēr esmu vēlējies atveidot ļaundari kādā kino lentē, […]
-
by informacija Comments are off
Iemīļotā Latvijas konditorejas zīmola Staburadze video reklāma, kas aicina leģendārās kūkas Cielaviņa cienītājus novērtēt klasiskās vērtības, ir patiesi estētiski pievilcīga un iedvesmojoša.
-
by informacija Comments are off
Meklē veidu, kā ietaupīt naudu? Piedzimsti par vīrieti! Pie šāda secinājuma nonācis žurnāls „Time”, kas apstiprinājis visiem zināmo patiesību – būt par sievieti ir dārgi! Izanalizējot simtiem produktu Lielbritānijas ielās, „Time” konstatējis, ka sievietēm ir jāmaksā par 37% vairāk nekā vīriešiem par līdzvērtīgu produktu. Tas sasaucas ar neseno pētījumu Ņujorkā, kas apliecināja, ka sievietēm ir […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās reklāmas neiztiek bez mūzikas – prasme saskaņot atbilstošo dziesmu vai mākslinieku ar zīmolu vērtībām un to vēstījumu ir mākslas cienīgs process. Ja attēls spēj pavēstīt tūkstošiem vārdu, tad skaņa sniedz šim attēlam dzīvību un rada paliekošu emocionālo saikni. Maiga dziesma Lilijas Alenas izpildījumā un Auroras mode, Džons Levis un Ziemassvētku dāvanas, The Velvet Underground […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīgas reklāmas pamats nekad nav mainījies – cilvēki reaģē uz reklāmu, kas ir saistoša un nozīmīga, nav svarīgi, kur viņi to redz – tiešsaistē vai bezsaitē, mājās vai ceļā, galvenais ir tas, ka tā ir sasniegusi savu mērķi. Tomēr vairāki pētījumi liecina, ka mūsdienās, neskatoties uz plašajām iespējam, ir vairāki tirgotāji, kas nespēj pamatot savu zīmolu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās nevienam cilvēkam īsti nav laika, lai dotos ceļojumos – mums ir plāni mēnešiem uz priekšu, šādi aizvadot nedēļas nogali pēc nedēļas nogales, kādā brīdī attopoties, ka šādā ritmā ir pagājuši jau seši mēneši. Šī iemesla dēļ, tā vietā, lai cilvēkus censtos pārsteigt ar saulainām pludmales fotogrāfijām un tropiskiem, krāsainiem kokteiļiem, kurus tur bikini tērptas dāmas, […]