FIFA Pasaules kausā, kas 2018. gadā norisināsies Krievijā, alu reklamēt varēs tikai divi zīmoli, kas ir arī Starptautiskās Futbola federācijas sponsori, atklājis Krievijas sporta ministrs Vitālijs Mutko. “Alus produkcijas promotēšana tiks atļauta tikai diviem oficiālajiem FIFA sponsoriem. Mēs izstrādāsim likumus, kas sargās šo zīmolu tiesības. Tādi paši nosacījumu tiks attiecināti arī uz Pasaules čempionātu hokejā,” […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]
-
by informacija Comments are off
Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais portāls Facebook atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]
-
by informacija Comments are off
Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016 sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]
-
by informacija Comments are off
Atpazīstamākais saldumu zīmols Latvijā – Laima šī mēneša sākumā uzsācis jaunu mārketinga kampaņu Īstais brīdis rīkoties ir tagad, lai atbalstītu savu jauno produktu līniju ar nosaukumu Tagad.
-
by informacija Comments are off
Alus ražotājs Carlsberg Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais tīkls Facebook nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Reklāmu izsole sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu […]
-
by informacija Comments are off
Modes zīmols Victoria’s Secret pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai. Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām. Victoria’s Secret saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook lietotāji konstatēja […]