reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Instagram palīdzēs uzlabot zīmolu komunikācijas efektivitāti

    Mobilā aplikācija Instagram  šobrīd testē analītikas instrumentu ar nosaukumu Insights, kas palīdzēs mārketinga speciālistiem iegūt detalizētu pārskatu par publikācijām un sekotājiem. Iegūtā informācija ietvers sevī sekotāju vecumu, ģeogrāfisko atrašanās vietu, dzimumu un aktivitāti konkrētā diennakts laikā. Insights  sniegs labāku izpratni par to, kurā dienas laikā publikācijas sasniedz lielāku auditoriju, kā arī, kurus lietotājus tās efektīvāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pedigree atspoguļo cilvēka pirmo tikšanos ar suni

    Dzīvnieku barības ražotājs Pedigree  savā jaunajā reklāmas video atspoguļoja pirmatnējā cilvēka pirmo tikšanos ar tā uzticamāko draugu – suni. Šis video ir turpinājums zīmola uzsāktajai kampaņai, kas stāsta par dzīvnieku nozīmi cilvēka dzīvē. Īsfilma atspoguļo pirmatnējā cilvēka ikdienu, kas lielākoties tiek aizvadīta, meklējot iztiku. Negaidīti vienmuļo ainu papildina suns, kas sākotnēji izrāda agresiju, taču vēlāk rod […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram “iegriež” video karuseli

    Mobilā aplikācija Instagram  paplašina reklāmas formāta Carousel (Karuselis) iespējas. Tagad, papildus foto sludinājumiem, šī reklāmas platforma ļaus augšupielādēt arī video minūtes garumā, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Pirmoreiz šo reklāmas formātu Instagram  iespējoja aizvadītā gada martā. Jauninājums ļāva reklāmdevējiem  demonstrēt lietotājiem uzreiz vairākus attēlus viena sludinājuma ietvaros. Turpmāk mobilā aplikācija ļaus šāda veida reklāmās ievietot ne tikai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mode cauri gadsimtam

    Modele vārdā Bo Gilberta, kas dzimusi 1916 gadā, kļuvusi par modes žurnāla Vogue  simtajai gadadienai veltītās kampaņas centrālo tēlu. Komunikācijas aģentūras Adam&Eve/DDB London  izstrādātā ideja sabiedrībai tiks atspoguļota Jūnijā Vogue  ekskluzīvajā jubilejas izdevumā, kura vāku pirmo reizi rotās simtgadīgas modeles foto. Taču šobrīd jau ir apskatāma modes zīmola Harvey Nichols  radītā īsfilma, kas atspoguļo Vogue  jubilejas numura […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā

    Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    IKEA aicina saskatīt ikdienas burvību

    Bieži vien vienkārši dzīves sīkumi pārtop par neaizmirstamām atmiņām, kas pavada mūs dzīves garumā. Zviedru zīmola IKEA  jaunā video reklāma aicina ikvienu aizdomāties par to, kas padara īpašu viņa ikdienu. Sajūtām bagāto īsfilmu radījusi reklāmas aģentūra Mother London, kas ir ilggadējs IKEA  sadarbības partneris. Pusotru minūti garajā video rullītī atspoguļotas kādas ģimenes atmiņas, kurās īpaši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Kā panākt, lai reklāmas pauze nav tikai kārtējais iemesls ielūkoties ledusskapī…

    Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā reklāmas cilvēkos lielākoties izraisa nepatiku, liekot domāt, ka tas ir kārtējais aicinājums ieguldīt savus līdzekļus neizdevīgā pirkumā. Komercija ir ik uz soļa – baneri, veikalu skatlogi, TV un interneta reklāmas – tas viss liek sabiedrībai skeptiski lūkoties uz mārketinga nozari, apzinoties, ka tā ir smalka cilvēku prātu manipulēšanas māksla. Taču, kādēļ […]

    Lasīt tālāk