Organizējot konkursus Facebook, uzņēmumi ātri iegūst lielu sekotāju pulku. Tā kā par piedalīšanos konkursā dalībniekiem nekas nav jāpērk un arī balvas ir nelielas, tad uzņēmumiem nav jāveic formalitātes, kas parasti ir saistītas ar konkursu rīkošanu. Savukārt uzvarētāju noteikšana notiek konkursantiem neredzamā veidā. Kosmētika, kūkas, elektrotehnika, biļetes uz pasākumiem – to un daudz ko citu var […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem globālais tīmeklis un tā instrumenti, tāpēc ir pamats apgalvot, ka sava mājaslapa šodien ir noderīga ikvienam uzņēmējam – tā parāda potenciāliem klientiem, kā darbojaties, cik jūsu darbība ir aktīva un demonstrē jūsu attieksmi pret klientiem. Sava mājaslapa ir labākā reklāma un tā var kalpot par nozīmīgu naudas […]
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku. Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu un to arvien biežāk izmanto uzņēmumi, lai piedāvātu savus pakalpojumus un preces. Lieliska stratēģija nav iespējama bez pareizās platformas, tāpēc, […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, kas nozīmē, ka uzņēmumu īpašniekiem ir jauna iespēja palielināt savu pakalpojumu noietu un celt savu popularitāti jeb īstais laiks, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes. Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību: Lieldienu zaķis Lieldienu zaķis ir mitoloģisks truša tēls, kas Lieldienās bērniem dāvina dāvanas un saldumus, un […]
-
by informacija Comments are off
Vairumam cilvēku visā pasaulē Valentīna diena asociējas ar visu mīlētāju svētkiem, tomēr… kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divatā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai, jo, līdzīgi kā citos svētkos, arī šajā laikā cilvēkiem ir tendence tērēt vairāk. Ja jūsu uzņēmums vēl nav […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]
-
by informacija Comments are off
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]
-
by informacija Comments are off
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]
-
by informacija Comments are off
Savā jaunākajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu Amazing Moments (Brīnišķīgie mirkļi) kosmētikas zīmols Dove apkopo neaizmirstamus dzīves mirkļus, kurus piedzīvojis reāls pāris. Īsfilma stāsta par Luisu un Robu, kas iepazinušies visai neparastā veidā. Kad Luisa bija 12 gadus veca pusaudze, pie viņas sienas rotājās Roba grupas plakāts – toreiz viņš šķita tāls un nesasniedzams elks. Taču, gadiem ejot, Luisa un […]