reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Regulārs mārketinga audits ļauj uzņēmumam savlaicīgi atklāt attīstības riskus un tos novērst

    Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits ir visaptveroša, sistemātiska organizācijas biznesa mārketinga vides analīze, kas aptver organizācijas mērķus, uzdevumus, stratēģijas un principus, lai identificētu problēmas vai iespēju jomas un ieteiktu darbības veidu, kas vislabāk atbilst biznesa vajadzībām. Arī Alberta Uzņēmumu grupa saviem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberta Uzņēmumu grupa sniedz uzņēmējiem iespēju veiksmīgāk pārvarēt krīzi

    Šī brīža populārākais vārds sabiedrībā un arī biznesa vidē viennozīmīgi ir “krīze”. Lai arī ikviens uzņēmējs apzinās, ka krīze ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, nevienam uzņēmumam tā nav patīkama, tieši otrādi – tas ir sasprindzinājumu pilns laiks. Caurlūkojot Latvijas biznesa jaunumus, nevar nepamanīt, ka valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa dēļ saistībā ar “Covid-19” daudzas kompānijas ir nonākušas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga stratēģijas plāns – pirmais solis ceļā pie jauniem klientiem

    Ikviens uzņēmums zina, cik svarīgi ir izveidot stabilu mārketinga stratēģijas plānu, jo bez tā biznesa izaugsme ir praktiski neiespējama, jo kāda jēga ir ieguldīt laiku un naudu, lai izveidotu jaunu biznesu, kuram nebūs klientu? Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, jums būs aktīvi jādodas pie viņiem, bet vienīgais veids, kā to izdarīt, ir ar stabilu mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumiem sasniegt efektīvākus rezultātus

    Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

    Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga stratēģija palīdz uzņēmumiem darboties pareizajā virzienā

    Mārketings nav tikai vienkārša reklāma – mūsdienās bez pareizas mārketinga stratēģijas, kas veicina biznesa izaugsmi, ir praktiski neiespējami izdzīvot un noturēties virs ūdens. Taču nereti pareizo stratēģiju identificēšana sava biznesa reklamēšanai bieži vien tiek pielīdzināta raķešu zinātnei. Tā kā uzņēmums nodarbojas ar ikdienas darbību, kas ietver klientu noturēšanu, sadarbību ar partneriem un daudz ko citu, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga audits – iespēja uzzināt, vai uzņēmumam ir izredzes tirgū

    Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits būtībā ir biznesa komerciālās dzīvotspējas, ekonomiskās darbības sfēras novērtējums un atbildes meklēšana uz jautājumu – kādas ir šī uzņēmuma perspektīvas tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic mārketinga auditu, lai palīdzētu pilnveidot esošās stratēģijas un apskatīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SEO – reāla iespēja sasniegt jaunu klientu pieplūdumu

    Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot […]

    Lasīt tālāk