Mārketings ir ikviena uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa un dzinējspēks. Galvenais mārketinga mērķis ir radīt ieguvumu pircējam, taču pieaugot konkurencei, neapšaubāmi, ka radīt efektīvu mārketinga stratēģiju kļūst arvien sarežģītāk. Tieši tāpēc daudzi risinājumu meklē pie Alberta Uzņēmumu grupas, kas saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]
-
by informacija Comments are off
Laikā, kad Singapūrā sākās Covid-19 vīrusa uzliesmojums un mediju patēriņa paradumi valstī strauji mainījās, ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King” to izmantoja kā iespēju uzlabot savu reputāciju un palielināt pārdošanas apjomus. Izolācija Singapūrā izraisīja pēkšņu digitālo plašsaziņas līdzekļu patēriņa pieaugumu, bet tirgotājiem – auditorijas pārpilnību. Lai apsteigtu konkurentus, “Burger King” savi klienti bija jāapkalpo ātri un […]
-
by informacija Comments are off
Dažreiz, lai veiksmīgāk popularizētu zīmolu tirgū, ir nepieciešams rīkoties viltīgi un gudri. Viens no tādiem paņēmieniem ir sašaurināt savu redzes loku līdz uzticamākajiem klientiem. Ja uzņēmuma mērķis ir panāk zīmola atpazīstamību un pozitīvas asociācijai pēc iespējas plašākai auditorijai, jāmēģina fokusēties uz šauru auditorijas grupu. Iespējams, tas skanēs visai dīvaini un neloģiski, bet ir nepieciešams fokusēties […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģijas pamatā ir unikāla formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Alberta Uzņēmumu […]
-
by informacija Comments are off
Korporatīvās identitātes izpratnē korporatīvajai komunikācijai jārada vienots tēls visos kanālos. Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumam pareizi kontrolēt un virzīt savu ietekmi uz apkārtējiem. Korporatīvā komunikācija tiek definēta kā darbība, kas saistīta gan ar iekšējās, gan ārējās saziņas pārvaldību. Korporatīvās komunikācijas mērķis ir radīt labvēlīgu uztveri ieinteresētajām personām, no kurām bizness ir atkarīgs, piemēram, investoriem, […]
-
by informacija Comments are off
Tiešais mārketingsTiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek pielietotas arvien plašāk. Tiešais mārketings ietver informācijas par produktu, pakalpojumu vai uzņēmumu nogādāšanu tieši konkrētam adresātam, neskatoties uz informācijas piegādes veidu. Tādējādi mērķauditorija saņem visu reklāmas informāciju nepastarpināti un tas dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Alberta Uzņēmumu grupa saviem […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās, kad tiek ieviesti arvien jauni digitālā mārketinga kanāli, piemēram, kā Snapchat vai TikTok, kā arī esošās digitālās platformas – tādas, kā Facebook, Instagram un Twitter – kļūst arvien populārākas, arvien nozīmīgāka kļūst mārketinga kanālu integrācija. Šodien mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli, kura rezultāts un atdeve ir ievērojami […]