reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Digitālais mārketings var palīdzēt tavam uzņēmumam attīstīties straujāk

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]

    Lasīt tālāk

  • reklāma, alberta uzņēmumu grupa, reklāma sociālajos tīklos

    Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos – iespēja uzrunāt konkrētu mērķauditoriju

    Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvas reklāmas uzdevums ir radīt emocijas

    “Tikai efektīva reklāma var piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, nodrošinot, ka par reklāmu tiks runāts,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka reklāmai jābūt dzīvai un uzrunājošai, jo katras reklāmas uzdevums ir piesaistīt uzmanību, iedvesmot un radīt emocijas. Mūsdienās tieši reklāma tiek uzskatīta par visefektīvāko mārketinga veidu. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien pieprasītāki kļūst mārketinga vadības ārpakalpojumi

    Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktīva komunikācija sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus

    Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pirmais solis, darbojoties pie uzņēmuma identitātes pilnveides, ir esošā zīmola izpēte

    Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirgus pētījumi palīdz biznesam pieņemt nekļūdīgus lēmumus

    Mūsdienās arvien pieprasītāka kļūst tirgus izpēte, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvs veids, kā sasniegt mērķauditoriju – integrētā mārketinga komunikācija

    Ņemot vērā digitalizācijas nebeidzamo attīstību un to, ka arvien populārāki kļūst dažādi sociālie tīkli, mārketinga kanāla izvēles procesā arvien aktuālāka kļūst integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana, dažādu mediju kombinēšana, kā arī jauni mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli. Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • SEO, alberta uzņēmumu grupa

    Posted in:

    Veiksmīga SEO pamatā ir kvalitatīva atslēgvārdu atlase

    Tieši atslēgvārdi ir SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām) pamatā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīgas SEO stratēģija pamatā ir atslēgvārdu rūpīga izpēte. Vispirms – kā strādā SEO? SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un […]

    Lasīt tālāk