Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – mārketinga stratēģijas izveidošana palīdz vislabāk sasniegt izvirzītos komunikācijas un biznesa mērķus. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]
-
by informacija Comments are off
Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts […]
-
by informacija Comments are off
Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija. Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās uzņēmēji nereti sastopas ar sarežģītu izvēli – kā izvēlēties pareizo tirgu, kanālus un izveidot reklāmu, kas uzrunā? Tikpat svarīgi ir piesaistīt jaunus klientus, ietaupot laiku un naudu. Ne katrs uzņēmums var tērēt neizmērojamus līdzekļus vairākos mārketinga kanālos, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Tādā gadījumā Alberta Uzņēmumu grupa iesaka izmantot integrēto mārketingu. “Integrētais mārketings ir mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde ir svarīgs uzdevums ikvienam tālredzīgām un uz izaugsmi vērstam uzņēmumam, kas vēlas, lai to aktivitātes noved pie atzīstamiem rezultātiem. PR stratēģija palīdz uzņēmumiem precīzi saprast, kā sazināties ar mērķauditoriju un kā celt zīmola reputāciju. Sabiedrisko attiecību mērķis ir palīdzēt sasniegt uzņēmumiem augstu reputācijas līmeni un veicināt klientu lojalitāti. Alberta Uzņēmumu grupa […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos kā Bing, Yahoo, DuckDuckGo, u.c.Parasti, jo augstāka ir vietnes pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vairāk ieinteresēto apmeklētāju uz to dodas no meklētājprogrammām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis […]
-
by informacija Comments are off
Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]