Mārketings mainās līdzi laikam un uzņēmējiem nepārtraukti jādomā par to, kā labāk uzrunāt mērķauditoriju, kādus mārketinga instrumentus izmantot, kā sasniegt klientus u.tml. Tieši pārdomāta mārketinga stratēģija noteiks to, cik veiksmīga būs jūsu darbības rezultāti. Aicinām ņemt vērā astoņus mārketinga padomus, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma stratēģiju, pamatojoties uz jaunākajām tendencēm. Dažādojiet mārketinga kanālus Vairums mārketinga budžetu […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Uzņēmumiem jābūt sociālajos tīklos – tas ir neapšaubāmi un par to dzirdam arvien biežāk gan no mārketinga ekspertiem, gan pašiem klientiem, kas labprāt vēlētos, lai pakalpojumi tiem būtu rokas stiepiena attālumā. Kamēr vairums organizāciju arvien biežāk savā mārketingā izmanto tādus sociālos tīklus kā Facebook un Instagram, arvien lielāku uzmanību arī Latvijā izpelnās Pinterest, kam ir […]
-
by informacija Comments are off
2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu? Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu! […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī varētu šķist, ka tiešais mārketings ir zaudējis popularitāti, patiesībā arvien vairāk uzņēmēju atkal pie tā ir atgriezušies. Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana, kad kontakts ar pircēju ir tiešs un nepastarpināts. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – šī mārketinga metode tiek pielietota arvien plašāk. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]
-
by informacija Comments are off
Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]
-
by informacija Comments are off
Internets un sociālie mediji ir mainījuši veidu, kā cilvēki visā pasaulē mijiedarbojas un sazinās – sociālo mediju dēļ mēs varam sazināties ar tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas nozīmē, ka sociālo mediju tīkli ļauj mums dalīties viedokļos ar daudz plašāku auditoriju. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka sociālie tīkli kļūst par vienu no dominējošajiem […]
-
by informacija Comments are off
Ziemassvētki ir īstais laiks uzņēmējiem, lai pārliecinātos par savu sagatavotību lielajam iepirkšanās bumam – statistika rāda, ka liela daļa cilvēku dāvanas sāk piemeklēt tikai apmēram nedēļu pirms svētkiem. Tas nozīmē, ka ir pēdējais laiks, lai nepalaistu garām savas iespējas atrast arī savu vietu Ziemassvētku tirdziņā. Tāpēc vajadzīga laba reklāma, un tas saistās arī ar īpašajām […]
-
by informacija Comments are off
Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā. “Ja runājam par reklāmas […]