Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Novembris ir laiks, kad visā pasaulē pamazām ienāk Ziemassvētku reklāmas. Arī šis gads tam nav izņēmums un pasaules zīmoli jau laiduši klajā savas svētku reklāmas – vienu par otru radošāku. Lūk, dažas no reklāmām, kuras jau iemantojušas lielu uzmanību. M&S M&S savā reklāmā apvieno simpātisku duetu – franču feju un britu jauko sivēnu Persiju. Reklāma […]
-
Posted in:
Influenceru mārketings. Kas ir svarīgāk – izvēlēties ietekmīgāko influenceri vai atbilstošāko?
by informacija Comments are off
“Mēs meklējam godīgu influenceri, lai popularizētu mūsu zīmolu,” – tā ir viena no frāzēm, kuru mūsdienās saka daudzi uzņēmumu vadītāji, kas cer atrast ietekmētājus, kuriem patiktu būt neatņemamai zīmola reklāmas plānošanas sastāvdaļai, sākot no radošo ideju izstrādei līdz saturam. Kāpēc ietekmētāju mārketings kļūst arvien populārāks un kas ir tās priekšrocības, kas padara tos par neatņemamu […]
-
by informacija Comments are off
Daļa ekspertu uzskatu, ka tirgus izpēte šobrīd atrodas krustcelēs – izpratne par patērētāju vajadzībām ir svarīgāka nekā jebkad iepriekš, jo to uzvedība, it īpaši pēc Covid-19 notikumiem, ir mainījusies. Vienlaikus izmaksu spiediens veicina budžeta samazināšanu pētniecības jomā. Tajā pašā laikā tas nenozīmē, ka ekspertiem un tirgotājiem nav iespēja iegūt kvalitatīvu ieskatu patērētāju vajadzībās pat tad, […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, […]
-
by informacija Comments are off
Jau drīzumā Latvijā varētu stāties spēkā “lokdauns” – par to liecina likumdevēju aicinājums noteikt valstī stingrākus Covid-19 drošības pasākumus, kuri nekavējoties samazinātu kontaktu skaitu sabiedrībā par vismaz 40%. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas nozīmē mājsēdi, slēgtus veikalus un ierobežotu izklaidi. Tas nozīmē, ka arī uzņēmumiem kādu laiku būs jākoncentrējas uz tiešsaistes mārketingu. Komerciāli likmes nevarētu būt […]
-
by informacija Comments are off
“Blēras ragana” nebija pirmā šausmu filma, taču tās izcilā reklāmas kampaņa uz visiem laikiem mainīja filmu mārketingu. Filma, kas sākās kā improvizācija un neliela budžeta eksperiments, kļuva par vienu no visu laiku ietekmīgākajām šausmu filmām. Tas lielā mērā bija saistīts ar neskaidrībām par filmas iespējamo patieso stāstu. Filmu uzrakstīja, režisēja un montēja Daniels Mēriks un […]
-
by informacija Comments are off
Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan uzņēmumi mūsdienās cenšas būt novatoriski un radoši savā pieejā mārketingam, ir dažas neizbēgamas kļūdas, kuras tiek pieļautas visai bieži un organizācijām izmaksā ievērojamu laiku un naudu. Lūk, trīs izplatītākās kļūdas: Zīmolu jauninājumi, kas neatbilst klientu vēlmēm Zīmola paplašināšana tiek uzskatīta par vienu no vissvarīgākajām daudzos uzņēmumos. Bieži vien ir nodaļas, kas izveidotas, lai […]