Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]
reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Vairums uzņēmumu apzinās, ka efektīvs mārketings sākas ar pārdomātu mārketinga stratēģiju, kas palīdz definēt skaidrus, reālistiskus un izmērāmus mārketinga mērķus. Taču, lai izveidotu visaptverošu kampaņu un rastu atbildes uz daudziem citiem aktuāliem jautājumiem saistībā ar mārketingu, reklāmu un PR, nereti vien uzņēmumi vēršas pie atzītiem mārketinga ekspertiem, tostarp pie klientu atzinības izpelnījušās Alberta Uzņēmumu grupas. […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz […]
-
by informacija Comments are off
Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]
-
by informacija Comments are off
Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]
-
by informacija Comments are off
Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]