rebrendings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Rebrendings jeb zīmola atjaunošana kļūst aizvien pieprasītāka

    Droši vien ikviena uzņēmuma īpašnieks vismaz reizi dzīvē ir domājis par to, vai viņa bizness ir veiksmīgs? Vai tā piedāvātie produkti attaisno pircēju gaidas? Ja atbilde uz šo jautājumu ir noliedzoša, tad tiek meklēts problēmas risinājums – visbiežāk uzņēmumi izvēlas zīmola atjaunošanu jeb rebrendingu. Rebrendings ir pazīstama uzņēmuma zīmola maiņa vai modificēšana, kura mērķis ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

    Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes

    Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai

    Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

    Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]

    Lasīt tālāk