produkts

Random entry RSS

  • Posted in:

    Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

    Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    NelleUlla – koncepts, kas iedvesmo

    Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga pamatprincipi

    Mārketings sniedz jums labāku izpratni par potenciālajām izdevībām tirgū, kas palīdzēs attīstīt kompānijas spējas. Tādēļ tas noteikti ir process, kuru ir vērts kultivēt. Šoreiz mēs noteiksim mārketinga pamatprincipus, kas palīdzēs jums attīstīt mārketinga plānu. Vai šeit ir tirgus jūsu precei vai pakalpojumiem? Šim jābūt pirmajam jautājumam, uz ko jums jāatbild, jo jums ir vajadzīgs zināt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 ienākumu avoti, ko var pievienot komercdarbībai

    Daudzējādie ienākumu avoti nozīmē, ka jūsu uzņēmējdarbībā ir vairāk par vienu veidu kā pelnīt naudu. Piemēram, jūs pārdodat produktus un veicat pakalpojumus, kas ir divi dažādi ienākumu avoti. Bet tas ir tikai sākums. Tālāk būs minētas 10 idejas par dažādiem ienākumu avotiem, ko jūs varat izmantot, lai uzlabotu savu uzņēmējdarbību. 1. Pārdodiet dažādus pakalpojumus. Vai […]

    Lasīt tālāk