Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]
preses relīze
-
-
by informacija Comments are off
Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]
-
by informacija Comments are off
Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]
-
by informacija Comments are off
Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]
-
by informacija Comments are off
Patiesībā šī frāze nozīmē „atrašanās vieta”. Internetā nav tādas atrašanās vietas. Tas viss ir par „mārketingu”. Tātad- kā jūs piesaistīsiet vairāk uzmanības savai mājas lapai? Interneta mārketinga eksperts Daniels Žanals paskaidros kā. • Kā piesaistīt vairāk cilvēku savai mājas lapai? Ja nu jūs izveidojiet mājas lapu un neviens to neapmeklē? Tas nav debatējams jautājums, patiesībā, […]