Laikā, kad cilvēki sociālajos tīklos vēlas mazāk lasīt un vairāk laika pavadīt skatoties fotogrāfijas vai video, sociālais tīkls “Instagram” ir kļuvis ļoti pieprasīts uzņēmumu vidū, kas vēlas sev nodrošināt konkurētspējīgu reklāmu un efektīvu mārketingu. Prakse rāda, ka aptuveni 90% “Instagram” lietotāji seko vismaz vienam uzņēmumam. Vairums atzīst, ka preces izvēlējušies iegādāties, tieši tās ieraugot “Instagram” […]
PR
-
-
by informacija Comments are off
Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]
-
by informacija Comments are off
Internets un sociālie mediji ir mainījuši veidu, kā cilvēki visā pasaulē mijiedarbojas un sazinās – sociālo mediju dēļ mēs varam sazināties ar tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas nozīmē, ka sociālo mediju tīkli ļauj mums dalīties viedokļos ar daudz plašāku auditoriju. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka sociālie tīkli kļūst par vienu no dominējošajiem […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija. Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās uzņēmēji nereti sastopas ar sarežģītu izvēli – kā izvēlēties pareizo tirgu, kanālus un izveidot reklāmu, kas uzrunā? Tikpat svarīgi ir piesaistīt jaunus klientus, ietaupot laiku un naudu. Ne katrs uzņēmums var tērēt neizmērojamus līdzekļus vairākos mārketinga kanālos, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Tādā gadījumā Alberta Uzņēmumu grupa iesaka izmantot integrēto mārketingu. “Integrētais mārketings ir mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde ir svarīgs uzdevums ikvienam tālredzīgām un uz izaugsmi vērstam uzņēmumam, kas vēlas, lai to aktivitātes noved pie atzīstamiem rezultātiem. PR stratēģija palīdz uzņēmumiem precīzi saprast, kā sazināties ar mērķauditoriju un kā celt zīmola reputāciju. Sabiedrisko attiecību mērķis ir palīdzēt sasniegt uzņēmumiem augstu reputācijas līmeni un veicināt klientu lojalitāti. Alberta Uzņēmumu grupa […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos kā Bing, Yahoo, DuckDuckGo, u.c.Parasti, jo augstāka ir vietnes pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vairāk ieinteresēto apmeklētāju uz to dodas no meklētājprogrammām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis […]
-
by informacija Comments are off
Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]
-
by informacija Comments are off
Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]