• Posted in:

    Kā filma “Blēras ragana” mainīja filmu mārketingu

    “Blēras ragana” nebija pirmā šausmu filma, taču tās izcilā reklāmas kampaņa uz visiem laikiem mainīja filmu mārketingu. Filma, kas sākās kā improvizācija un neliela budžeta eksperiments, kļuva par vienu no visu laiku ietekmīgākajām šausmu filmām. Tas lielā mērā bija saistīts ar neskaidrībām par filmas iespējamo patieso stāstu. Filmu uzrakstīja, režisēja un montēja Daniels Mēriks un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc nostalģijas mārketings ir tik efektīvs?

    Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Emocionālās labklājības nozīme mārketinga komandās

    Veiktspēja un produktivitāte jau sen ir bijusi uzņēmējdarbības galvenais mērķis, it īpaši mārketinga nozarē, kur komanda vienmēr cenšas paveikt vairāk, labāk, ātrāk un ar mazākām izmaksām. Bet kā to patiesi sasniegt? It īpaši pasaulē, kur inovāciju tempi turpina paātrināties? Laba komanda ir veiksmes atslēga jebkurā uzņēmumā, bet kā izveidot veiksmīgu un motivētu mārketinga komandu? Eksperti […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā pārliecināt auditoriju, ka virtuālie notikumi ir vērtīgi?

    2020. un šis gads ir parādījis, ka virtuālie notikumi ir svarīgāki kā jebkad iepriekš. Prakse rāda – vairums pasākumi vai nu tikuši atcelti vai pārgājuši tiešsaistē. Ņemot vērā, ka arvien vairāk epidemiologu brīdina, ka COVID-19 ir uz palikšanu, loģiski rodas jautājums – kurp tālāk virzīsies virtuālie notikumi? Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas šobrīd rīkot virtuālos pasākumus, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Clubhouse” ir potenciāls kļūt par ietekmīgu instrumentu mārketinga stratēģijā

    Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lieliski veidi, kā PR profesionāļi var izmantot sociālos medijus, lai sazinātos ar žurnālistiem

    Efektīva komunikācijas izveidošana starp uzņēmējiem un žurnālistiem ir būtiska, lai organizācija sasniegtu nospraustos mērķus. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem punktiem uzņēmuma ceļā uz panākumiem. Sociālie tīkli mūsdienās ir mainījuši PR un mediju mijiedarbību – saziņa kļuvusi ātrāka un attiecības starp uzņēmumu un žurnālistiem – daudz ciešākas. PR speciālistiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “April, April!” Mārketinga idejas 1. aprīlim

    Pirmā aprīļa diena, kas pazīstama arī kā joku diena, katru gadu tiek svinēta 1. aprīlī. Šī diena kopš tās rašanās brīža ir izplatījusies visā pasaulē. Kaut arī šai dienai visā pasaulē ir dažādi nosaukumi, tomēr visām valstīm ir kopīga tēma – šajā dienā cilvēki izjoko cits citu. Arī uzņēmumiem ir iespēja pievērst uzmanību šai dienai, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā Valentīna diena kļuva par komerciāliem svētkiem?

    Lai arī Valentīna dienas pirmsākumi meklētāji gadsimtiem tālu, tās patērēšanas aspekti ir visai jauni. Valentīna diena ir viena no tām dienām, kad tirgotāji var īpaši iespringt, jo tā ir iespēja piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomus un nākt klajā ar īpašām atlaidēm, piemēram, visām precēm piemērot 14% atlaidi. Ja paskatāmies uz pasaules un Latvijas pieredzi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas Valentīna dienas mārketinga idejas

    Jau šajā nedēļās nogalē visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, atzīmēs Valentīna dienu. Jau nesen mēs aplūkojām aktuālākās Valentīna dienas mārketinga stratēģijas, kuras iespējams izmantot, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu. Tagad ieskatīsimies dažās radošās Valentīna dienas mārketinga idejās, kas iepriecinās ne tikai jūsu klientus, bet arī nodrošinās uzņēmumam panākumus! Pirmkārt, gan jāatzīmē ka Valentīna dienai […]

    Lasīt tālāk