pētījums

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Dārgāk ne vienmēr ir labāk!” Kā tirgotāji var iegūt kvalitatīvus datus ar nelielu pētniecības budžetu

    Daļa ekspertu uzskatu, ka tirgus izpēte šobrīd atrodas krustcelēs – izpratne par patērētāju vajadzībām ir svarīgāka nekā jebkad iepriekš, jo to uzvedība, it īpaši pēc Covid-19 notikumiem, ir mainījusies. Vienlaikus izmaksu spiediens veicina budžeta samazināšanu pētniecības jomā. Tajā pašā laikā tas nenozīmē, ka ekspertiem un tirgotājiem nav iespēja iegūt kvalitatīvu ieskatu patērētāju vajadzībās pat tad, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publiskots maija apmeklētāko vietņu TOP 20

    Maijā neuzrādot krasas auditorijas izmaiņu tendences, piecas apmeklētākās vietnes gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā atsevišķi pa ierīcēm saglabājušas savas pozīcijas, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Hokeja un Eirovīzijas mēnesī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no datoriem uzrādījis portāls lsm.lv, tikmēr kopējās un mobilās statistikas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga audits – iespēja uzzināt, vai uzņēmumam ir izredzes tirgū

    Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits būtībā ir biznesa komerciālās dzīvotspējas, ekonomiskās darbības sfēras novērtējums un atbildes meklēšana uz jautājumu – kādas ir šī uzņēmuma perspektīvas tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic mārketinga auditu, lai palīdzētu pilnveidot esošās stratēģijas un apskatīt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pētījums: puse Latvijas influenceru mānās ar ietekmi

    Līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem un internetā, ar dažādu preču un pakalpojumu reklamēšanu nodarbojas arī inluenceri – sociālo tīklu un blogu zvaigznes. Diemžēl 53 procentos gadījumu Baltijā ir novērojamas krāpšanas pazīmes, liecina Komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners un sociālo tīklu analīzes platformas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Baltijas valstīs

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi 10 maijā kanālā LTV1 vēroja vidēji 4,4% jeb 86,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfinālu 12.maijā, kurā piedalījās Latvijas pārstāvis Justs Sirmais ar dziesmu “Heartbeat”, vēroja vairāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti 2016.gada pavasarī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2016.gada pavasara periodu. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem pavasarī vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 90% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pavasara pētījumā tika apkopota informācija par 171 drukātā preses izdevuma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Baltijas mediju reklāmas tirgus pētījums

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2015.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2015.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 270,9 miljonus eiro – tas ir par 3,1% vairāk nekā 2014.gadā. Lietuvā 2015. gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 2%, salīdzinot ar 2014.gadu, un sasniedza 101,1 miljonu eiro. Igaunijā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TV kanālu auditorijas 2016.gada aprīlī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa (01/04/2016 – 30/04/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 9,4% skatīšanās laika daļu. Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,7%, kanālam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Marta skatītāko TV programmu TOP 20

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016. gada marta skatītāko TV programmu TOP20. Skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Es mīlu tevi, Latvija! 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 215,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojies raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,7% jeb 169 […]

    Lasīt tālāk