personalizācija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Ziemassvētku iepirkšanās sezona tuvojas. Kā izvairīties no pārāk lielas tērēšanās?

    Ņemot vērā to, ka piegādes ķēdes traucējumi turpina ietekmēt uzņēmumus visā pasaulē, eksperti prognozē, ka patērētājiem šogad varētu rasties grūtības iepirkties svētku brīvdienās — gan krājumu trūkuma, gan augstāku cenu, gan vēl citu iemeslu dēļ. Turklāt jāņem vērā arī tas, ka gandrīz divus gadus visā pasaulē pastāv pandēmija, kas atturējusi daudzus no lieliem tēriņiem un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga speciālistiem ir jānodrošina, lai viņu tiešsaistes klientu pieredze būtu līdzvērtīga

    Pēdējo mēnešu laikā pāreja uz tiešsaistes mazumtirdzniecību ir sasniegusi ievērojamu tempu. Lai arī šobrīd Latvijā vienai sabiedrības daļai ir atvērti veikali, iepirkšanās internetā joprojām ir ievērojami augstāka kā iepriekš. Vienlaikus uzņēmējiem jāņem vērā, ka atrašanās tiešsaistē negarantē pārdošanas rezultātus un tai nepieciešama unikāla stratēģija. Pandēmija visā pasaulē ir parādījusi, ka efektīva tiešsaistes klientu pieredzes stratēģija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tikai 6% patērētāju uzskata, ka viņus ietekmē influenceru reklāma

    Neraugoties uz to, ka influenceru jeb  ietekmētāju mārketings turpina dominēt gan tiešsaistes, gan arvien vairāk bezsaistes kanālos, tikai 6% patērētājus visā pasaulē ietekmē ietekmētāju vai slavenību ieteikumi, izvēloties mazumtirdzniecības kanālu pirkuma veikšanai. Saskaņā ar jaunāko OpSec Security Consumer Barometer uzticības indeksu, pat starp 18 līdz 24 gadus veciem jauniešiem tā saukto “digitālo paaudzi” ietekmētāji atstāj […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku TV reklāmu burvība zudusi?

    Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Influenceru mārketings. Kas ir svarīgāk – izvēlēties ietekmīgāko influenceri vai atbilstošāko?

    “Mēs meklējam godīgu influenceri, lai popularizētu mūsu zīmolu,” – tā ir viena no frāzēm, kuru mūsdienās saka daudzi uzņēmumu vadītāji, kas cer atrast ietekmētājus, kuriem patiktu būt neatņemamai zīmola reklāmas plānošanas sastāvdaļai, sākot no radošo ideju izstrādei līdz saturam. Kāpēc ietekmētāju mārketings kļūst arvien populārāks un kas ir tās priekšrocības, kas padara tos par neatņemamu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gatavojies svētkiem laicīgi! Helovīna sociālo mediju mārketinga satura idejas

    Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Lokdauns” mārketingā. Ko darīt zīmoliem, lai nepazaudētu klientus?

    Jau drīzumā Latvijā varētu stāties spēkā “lokdauns” – par to liecina likumdevēju aicinājums noteikt valstī stingrākus Covid-19 drošības pasākumus, kuri nekavējoties samazinātu kontaktu skaitu sabiedrībā par vismaz 40%. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas nozīmē mājsēdi, slēgtus veikalus un ierobežotu izklaidi. Tas nozīmē, ka arī uzņēmumiem kādu laiku būs jākoncentrējas uz tiešsaistes mārketingu. Komerciāli likmes nevarētu būt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izklaides kultūra nav mārketinga kanāls. Kāpēc zīmoliem laiks mainīt domāšanu?

    Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Biežākās kļūdas, kas tiek pieļautas mārketinga kampaņās

    Lai gan uzņēmumi mūsdienās cenšas būt novatoriski un radoši savā pieejā mārketingam, ir dažas neizbēgamas kļūdas, kuras tiek pieļautas visai bieži un organizācijām izmaksā ievērojamu laiku un naudu. Lūk, trīs izplatītākās kļūdas: Zīmolu jauninājumi, kas neatbilst klientu vēlmēm Zīmola paplašināšana tiek uzskatīta par vienu no vissvarīgākajām daudzos uzņēmumos. Bieži vien ir nodaļas, kas izveidotas, lai […]

    Lasīt tālāk