Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]
personalizācija
-
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]
-
Posted in:
Saturs, personība un klientu iesaistīšana – kādas būs efektīvākās mārketinga stratēģijas šogad?
by informacija Comments are off
2022. gads ir iesācies strauji un tas ir lielisks brīdis, lai izvirzītu jaunus mērķus un sāktu īstenot savus mārketinga plānus. Liela daļa mārketingu ekspertu uzskata, ka šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu, kas palika populārāki tieši pandēmijas laikā. Lūk, mārketinga idejas uzņēmumiem: Sāciet justies ērti […]
-
by informacija Comments are off
2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā. Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]
-
by informacija Comments are off
Vairums uzņēmumu apzinās, ka efektīvs mārketings sākas ar pārdomātu mārketinga stratēģiju, kas palīdz definēt skaidrus, reālistiskus un izmērāmus mārketinga mērķus. Taču, lai izveidotu visaptverošu kampaņu un rastu atbildes uz daudziem citiem aktuāliem jautājumiem saistībā ar mārketingu, reklāmu un PR, nereti vien uzņēmumi vēršas pie atzītiem mārketinga ekspertiem, tostarp pie klientu atzinības izpelnījušās Alberta Uzņēmumu grupas. […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz […]
-
by informacija Comments are off
Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]
-
by informacija Comments are off
Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]