mūzika

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kā “TikTok” mainīja mūzikas mārketingu

    Straujiem soļiem pieaug sociālās vietnes “TikTok” popularitāte – tīmekļa vietne 2021. gadā piesaistīja pat lielāku cilvēku plūsmu nekā “Google”. “TikTok” izraisīja arī revolūciju mārketinga pasaulē un viena no nozarēm, kuru tā būtiski iespaidojusi, ir mūzikas joma. Mūzikas mārketings un dziesmu izdošanas stratēģija ir katra mākslinieka karjeras pamatā. Tam, kā un kad jūs izdodat mūziku, ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    LEGO kopā ar Universal Music Group rada LEGO Vidiyo

    Pazīstamākais rotaļlietu zīmols pasaulē – LEGO grupa ir apvienojusies ar Universal Music Group, lai atklātu LEGO Vidiyo – novatorisku mūzikas video veidotāju, kas slavē bērnu radošumu un aizraušanos ar mūziku. Vēl aprīlī LEGO grupa paziņoja par partnerību ar Universal Music Group, kas beidzot nesusi augļus – LEGO Vidiyo bērni var veidot, producēt un kopīgot savus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ideālās mūzikas ceļš līdz reklāmai

    Mūsdienās reklāmas neiztiek bez mūzikas – prasme saskaņot atbilstošo dziesmu vai mākslinieku ar zīmolu vērtībām un to vēstījumu ir mākslas cienīgs process. Ja attēls spēj pavēstīt tūkstošiem vārdu, tad skaņa sniedz šim attēlam dzīvību un rada paliekošu emocionālo saikni. Maiga dziesma Lilijas Alenas izpildījumā un Auroras mode, Džons Levis un Ziemassvētku dāvanas, The Velvet Underground […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Spotify” savam pakalpojumam pievieno arī video iespējas

    Mūzikas straumēšanas pakalpojums “Spotify” beidzot piepilda 21. gadsimta prasības, pievienojot savam pakalpojumam video iespējas, taču tās būs iespējamas tikai mobilajās aplikācijās. “Spotify” plāno sākt integrēt videoklipus “Android” operētājsistēmas aplikācijās tuvāko dienu laikā, neilgi pēc tam, līdz nākamās nedēļas beigām, piedāvājot šo opciju arī “iOS” operētājsistēmai. Pakalpojuma lietotāji gaidīja video iespējas kopš 2015. gada maija, kad “Spotify” paziņoja, […]

    Lasīt tālāk