Mobilā aplikācija Instagram paplašina reklāmas formāta Carousel (Karuselis) iespējas. Tagad, papildus foto sludinājumiem, šī reklāmas platforma ļaus augšupielādēt arī video minūtes garumā, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Pirmoreiz šo reklāmas formātu Instagram iespējoja aizvadītā gada martā. Jauninājums ļāva reklāmdevējiem demonstrēt lietotājiem uzreiz vairākus attēlus viena sludinājuma ietvaros. Turpmāk mobilā aplikācija ļaus šāda veida reklāmās ievietot ne tikai […]
mobilā aplikācija
-
-
by informacija Comments are off
Pasaulē lielākais sociālais portāls Facebook strādā pie personīgās aplikācijas izstrādes, kas ļaus patērētājiem apstrādāt fotogrāfijas un videoierakstus, kā arī koplietot tos, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Saskaņā ar laikrakstā teikto, šobrīd projekts atrodas sākuma stadijā un garantijas, ka tas tiešām tiks īstenots, nav. Zināms, ka topošā aplikācija ir pastāvīgi publicitāti zaudējošā sociālā tīkla Snapchat […]
-
by informacija Comments are off
Tehnoloģiju kompānija Uber, kas radījusi mobilo aplikāciju taksometra izsaukšanai, nākusi klajā ar jaunu sociālo kampaņu, kas mudina sabiedrību sēsties pie stūres skaidrā. Kampaņas ietvaros Maskavas restorānu tīklā Žans – Žaks parādījušās vīna pudeles ar jēgpilnu etiķetes dizainu, kura mērķis ir pārliecināt restorāna apmeklētājus doties mājup, izmantojot taksometra pakalpojumus. Kreatīvo projekta #ubermehome koncepciju izstrādāja reklāmas aģentūra Leo Burnett Moscow. Pēc […]
-
by informacija Comments are off
Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]
-
by informacija Comments are off
Reklāmu pārpilnība patiesi traucē uztvert informāciju, tādēļ, lai cīntos ar neskaitāmajām reklāmām vietnē wi-fi.ru, portāla “Yandex” darbinieks Aleksandrs Baranovs izstrādājis aplikāciju “MetroBloks” (МетроБлок). Kā stāsta pats idejas autors, šī aplikācija ir “radīta ar mīlestību”. Ar tās palīdzību iPhone un iPad lietotāji, pieslēdzoties Maskavas metro wi-fi, var pilnībā tikt vaļā no uzbāzīgajām reklāmām. “MetroBloks” neļauj “izlekt” bildēm, kas […]