Lai gan netiešas norādes liecina, ka valdība otrdien beidzot ir pieņēmusi lēmumu par to, vai atļaut Radio SWH īpašnieku maiņu, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens, kurš ir atbildīgs par lēmumprojekta virzīšanu Ministru kabinetā, atsakās atzīt pat to, ka šis jautājums valdībā tiešām ir izskatīts. Par to, ka Radio SWH īpašnieku maiņas jautājuma izlemšanu Māra Kučinska valdība […]
mediji
-
-
by informacija Comments are off
Britu korporācija BBC pirmo reizi savas gandrīz simts gadu pastāvēšanas laikā nolēmusi mainīt informācijas pārraides koncepciju. Kompānijas misijai – informēt, izglītot un izklaidēt pievienojas vēl divi nozīmīgi mērķi – atšķirties no konkurentiem un būt objektīviem, vēsta laikraksts The Telegraph со. Lēmums mainīt darbības koncepciju tika pieņemts, pēc tam, kad BBC saskārās ar kritiku par franšīžu iegādi […]
-
by informacija Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2015.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2015.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 270,9 miljonus eiro – tas ir par 3,1% vairāk nekā 2014.gadā. Lietuvā 2015. gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 2%, salīdzinot ar 2014.gadu, un sasniedza 101,1 miljonu eiro. Igaunijā […]
-
by informacija Comments are off
Video formāts, kas ļauj baudīt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, sociālajā vietnē Facebook tika iespējots pirms 8 mēnešiem. Kopš tā laika, šī jauninājuma priekšrocības tika plaši izmantotas mediju nozarē. Ar šāda veida video palīdzību zīmoli var izvietot reklāmu 360 grādu formātā. Šis formāts ļauj lietotājiem patstāvīgi mainīt skatu leņķi, kas nodrošina skatītāju […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā izdevēji ir gatavi uz visu, lai pievērstu lasītāju uzmanību. Piemēram, amerikāņu laikraksts New York Times plāno uzsākt ēdienu piegādes biznesu, vēsta raidsabiedrība Bloomberg. Par projekta partneri kļūs kompānija Chef’d, kas nodarbojas ar produktu piegādi. Tiek lēsts, ka New York Times serviss savu darbību uzsāks jau šovasar. Jaunais serviss piedāvās pasūtīt svaigas maltīšu […]
-
by informacija Comments are off
Vispirms Saeima likumprojektu akceptēja pirmajā lasījumā, atzina par steidzamu un atbalstīja arī otrajā galīgajā lasījumā, kā to lūdza parlamenta Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija, taču tad pārejas posmu nolēma pagarināt. Pārejas posmu nepieciešams pagarināt, lai Satversmes tiesa varētu izvērtēt, vai iecerētā norma atbilst Satversmei. Satversmes tiesa ierosinājusi lietu par Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā noteikto radioprogrammu […]
-
by informacija Comments are off
Jau ilgstoši Latvija veidojas kā greizo spoguļu karaļvalsts, kurā tiek pilnībā pieļautas nepamatotas apsūdzības publiskajā vidē, un šo ziņu paudēji neuzņemas nekādu atbildību par savu vārdu patiesumu. Diemžēl bieži vien tieši mediji ir tie, kas kultivē šīs citas realitātes radīšanu un, slēpjoties aiz saukļa “vārda brīvība”, demonstrē nekompetenci, publisko iztēles augļus, uzdodot tos par īsteno […]
-
by informacija Comments are off
Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]
-
by informacija Comments are off
Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]