Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]
mārketinga stratēģija
-
-
by informacija Comments are off
Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]
-
by informacija Comments are off
Šodien, 13. maijā, miljardieris Īlons Masks vietnē “Twitter” paziņojis, ka viņa 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums ir “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija par viltus profilu īpatsvaru. Jau vēstīts, ka saskaņā ar darījuma nosacījumiem ”Twitter” kļūs par privātu kompāniju un akcionāri saņems 54.20 ASV dolārus par akciju. Paredzams, ka Masks oficiāli kļūs […]
-
by informacija Comments are off
Populārā straumēšanas vietne “Netflix “ līdz 2022. gada beigām plāno ieviest reklāmas. Lai arī gadiem ilgi “Netflix” seriālus un filmas varēja skatīties bez reklāmām, šogad uzņēmums paziņoja, ka tas plāno ieviest reklāmas. Pagaidām gan nav zināms, kā tas izskatīties un kādas būs cenas tiem, kas vēlēsies “Netflix” izvietot savas reklāmas. Par iemeslu šādam lēmumam tiek […]
-
Posted in:
Publiskoti top 10 e-komercijas zīmoli
by informacija Comments are off
E-komercijas nozares zīmolu displeja un video reklāmas vidēji mēnesī sasniedz aptuveni 750 000 Latvijas interneta lietotāju no datoriem, liecina interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka Gemius AdReal dati. Sešu mēnešu periodā starp Top 10 tiešsaistes veikalu zīmoliem ir gan tādas tirdzniecības platformas kā 1a.lv un 220.lv, gan apģērbu, apavu un aksesuāru tirgotāji, kā arī datortehnikas tirgotājs Dateks […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Mātes diena, kad ikviens no mums vēlas pārsteigt savu mammu, sievu, vecmāmiņu vai kādu citu īpašu sievieti. Šajā laikā klienti pastiprināti meklē oriģinālas idejas un ikvienam uzņēmumam ir iespēja pievērst auditorijas uzmanību tieši savam zīmolam. Mēs apkopojām dažas idejas, kuras uzņēmumiem ir vērts īstenot Mātes dienā: Izveidojiet lapu, kas veltīta tieši Mātes […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Vienlaikus, ja runājam par SEO, mūsdienās daudz laika un uzmanības tiek veltītas atslēgvārdiem, lapu nosaukumiem, shēmām, iekšējām saitēm un virsrakstiem, kā rezultātā faktiskie vārdi saturā kļūst gandrīz […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū? Neapšaubāmi, […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]