Septembrī no visām platformām Top 5 vietnes nemainīgi saglabājušas savas pozīcijas, neskatoties uz to, ka lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus. Turpinoties Pasaules kausam basketbolā, kopējās statistikas topā un apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi vietne sportacentrs.com, topa vietnēm pievienojies arī portāls sportazinas.com, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais […]
mārketinga stratēģija
-
-
by informacija Comments are off
Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja. Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā? Domā lielā mērā Domāšanas veids “Domā […]
-
by informacija Comments are off
Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]
-
by informacija Comments are off
Jau šonedēļ uz kino ekrāniem iznāk ilgi gaidītā filma “Bārbija”, kuras scenārija pamatā ir rotaļlietu kompānijas “Mattel” radītā lelle Bārbija. “Mattel” par godu filmai laidis klajā jauno Bārbiju sēriju un lielu uzmanību šim notikumam veltījuši arī vesela virkne uzņēmumu, papildinot savu produktu klāstu ar Bārbijas tematikas precēm. Patiesībā ir gandrīz neiespējami izvairīties no spilgti rozā […]
-
by informacija Comments are off
Pavisam drīz arī Latvijā uz kinoekrāniem iznāks animācijas filma “Elementāri”, kas vēsta par pilsētu, kurā dzīvo Gaisa, Zemes, Ūdens un Uguns ļaudis. Viņi nekad nejaucas kopā, taču stiprajai un ugunīgajai Liesmai nejauši aizsākas draudzība ar mierīgo un pa straumi vienmēr peldošo Vilni – šī draudzība metīs izaicinājumu ierastajai lietu kārtībai apkārtējā pasaulē. Taču jau tagad […]
-
by informacija Comments are off
Trešdien, 8. martā, visā pasaulē tika atzīmēta Starptautiskā Sieviešu diena. Savas vērtības šajā dienā uzsvēra arī daudzi zināmi zīmoli, sākot ar tādiem uzņēmumiem kā Pepsi un beidzot ar visām sievietēm zināmo Loreal. Šoreiz sniedzam ieskatu tajā, kā trīs dažādi zīmoli atzīmēja šo īpašo dienu. Pepsi Kampaņa “Viņa ir PepsiCo” pievērš uzmanību sievietēm ražošanas jomā visā […]
-
by informacija Comments are off
Miljardieris, “Twitter” īpašnieks Īlons Masks pagājušajā nedēļā atlaidis vēl vairākus “Twitter” darbiniekus pēc tam, kad paziņoja, ka ir pabeidzis savu atlaišanu sēriju. Kā vēsta laikraksts “New York Times”, “Twitter” atlaidis vēl vismaz 200 darbiniekus. Pagājušās nedēļas laikā darbu zaudēja desmitiem darbinieku pārdošanas un inženieru nodaļās, kas padarīja sociālo mediju vietni uzticamu. Par atlaišanu daudzi uzzināja […]
-
Posted in:
Kā šausmu filma “Megana” iekaroja sociālo mediju mārketingu? Ko no tās var mācīties uzņēmumi?
by informacija Comments are off
Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums. M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku […]
-
by informacija Comments are off
Drīzumā miljoniem straumēšanas platformas “Netflix” pakalpojuma lietotāju varētu tikt bloķēti. Tas tiks darīts ar mērķi izbeigt lietotāju dalīšanos ar parolēm. Jau vēstīts, ka globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu. Līdz ar to uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. […]